חדשות בארץ

נתניהו המריא לישראל: "הטרוריסטים הפלסטיניים רוצים להחזיר את השלום לאחור"

בטרם המריא לישראל, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לירי הרקטות מרצועת עזה לשטח ישראל: "נכה בכל אלה שידם שלוחה לפגוע בנו"

נתניהו וסגן נשיא ארצות הברית, מייק פנס (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)נתניהו וסגן נשיא ארצות הברית, מייק פנס (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הבוקר (רביעי, שעון ישראל) מוושינגטון, לאחר טקס החתימה על הסכמי השלום עם איחוד האמירויות ובחריין שנערך אמש בבית הלבן.

בטרם עלה למטוס, אמר נתניהו: "אנחנו מסיימים עכשיו ביקור היסטורי בוושינגטון, בו חתמנו על מסמכי הכינון של שני הסכמי שלום עם שתי מדינות ערביות. את הפירות של ההסכמים הללו אזרחי ישראל יראו מהר מאוד, אבל הם יעמדו לנו לדורות. כל אחד שהיה במקום הבין, שעשינו תפנית היסטורית לטובת מדינת ישראל ולטובת השלום".

בהמשך דבריו התייחס ראש הממשלה למטחי הרקטות, שנורו מרצועת עזה לעבר ישראל: "אני חוזר לארץ עם שלוש משימות – להילחם בקורונה, להילחם בטרור, להמשיך להרחיב את מעגל השלום. אני לא מתפלא שהטרוריסטים הפלסטיניים ירו לעבר ישראל בדיוק בזמן הטקס ההיסטורי הזה. הם רוצים להחזיר את השלום לאחור, הם לא יצליחו בזה. אנחנו נכה בכל אלה שידם שלוחה לפגוע בנו, ואנחנו נושיט יד לשלום לכל אלה שידם שלוחה לשלום איתנו".

נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיב אף הוא על המתיחות בדרום: "גם הבוקר אנחנו עם התושבים שעברו שעות של ירי ונפילות, מלאי הערכה על החוסן שלהם. אנו שולחים תפילות מלב דואג להחלמת הפצועים מירי הרקטות אמש באשדוד, ומחזקים את ידי צה״ל הפועל מאז שעות הלילה בתגובה על הירי מעזה. לא נאפשר לטרור הרקטות לחלוף באין מפריע, ובטחון אזרחינו לא יהיה הפקר".

במצבו של הגבר בן ה-62, שנפצע אמש מנפילת הרקטה באשדוד, חלה הידרדרות במהלך הלילה. מבית החולים אסותא נמסר, כי הוא סובל מפציעה רב-מערכתית ומורדם במחלקה לטיפול נמרץ. מצבו מוגדר קשה ויציב, אך לא נשקפת סכנה לחייו. לבית החולים הגיעו, בנוסף, ארבעה פצועים קל שנפגעו מרסיסים ושמונה נפגעי חרדה.

תגיות:בחרייןאיחוד האמירויות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה