פעילות הידברות

העסק שלו עם כשרות מינימלית בקושי, מה עכשיו שותפות בזיכוי הרבים?

סער רצה להגשים חלום, אבל ראה אותו קורס מול העיניים. כשהחליט לחתום על כתב השותפות, הגיעו הנסים. היו גם אתם חלק מהשותפות

  • כ"ו אלול התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כשסער פתח את המסעדה שלו בצפון, הוא בסך הכל רצה לממש חלום ישן. אמרו לו שלא כדאי לפתוח עסק קולינרי, בטח לא בארץ, אבל לא ממש היה עם מי לדבר. על זה הוא חלם כל החיים, ואת זה הוא רצה לנסות. "גם אם אפול, עדיין אני רוצה לדעת שלא ויתרתי על החלום", הוא אמר.

ככל שחלף הזמן, הוא הבין שאמנם קהל מעריצים יש לו, אבל קצת חוסר תשומת לב בהתנהלות - ואדם יכול לעמוד מול בור של חובות, דרישות תשלום וויכוחים עם רשויות המס, שבהם ניסה להסביר שהכל נעשה בתום לב, והם מצדם גיחכו, כי תירוצים כאלה הם שומעים כל יום ויותר פעם אחת.

הלחץ השפיע גם על מה שיצא מהמטבח שלו. מנות התחילו לחזור, והוא גילה שהלקוחות גם צודקים. הוא שקע ושקע, והם התחילו לעזוב.

כמה חודשים הוא סחב כך, עד שהגיע חודש אלול. הוא נתקל בעלון של הידברות וקרא על השותפים. הרעיון נשמע לו תלוש. את בית הכנסת הוא בקושי פוקד, העסק שלו בכשרות המינימלית ביותר וגם על זה הוא חשב לוותר, מה עכשיו הרעיון הזה של שותפות בזיכוי הרבים?

הוא החליט ללכת על זה. "שנה אחת", הוא אמר. גם ככה הוא היה נותן סכום כזה לצדקה.

בקצה העסק שלו הוא תלה את התעודה המכובדת של השותפות עם הידברות. "במסעדה אני עדיין מחפש שותפים", הוא אמר בתחילת הדרך, "אבל אני כבר נכנסתי שותף לעסק גדול הרבה יותר, ותאמינו לי שזה מצחיק כמה שאני 'השקעתי' ומה שקיבלתי". שותפות עם הקדוש ברוך הוא, הוא קרא לזה. "אני משתדל לעזור עבור הילדים שלו, והוא יעזור לי".

פתאום דברים החלו לזוז. הגיע משקיע שביקש להיכנס בשותפות והביא איתו ניסיון אדיר, שסייע כמעט בכל בור אליו נקלע העסק, כשהוא מצליח אפילו להגיע להבנות מעולות עם אנשי המס. המוטיבציה חזרה בבת אחת, והסועדים גם.

סער נזכר למה הוא בחר בעבודה הזו. בעיניו זה להתאמץ יום שלם - וליהנות מזה.

כשהגיעה הקורונה, הוא ראה את הכל סוגר עליו, ואז, השותף שלו דווקא ראה אור.

הוא העביר את העסק למשלוחים בלבד, אוכל מושקע עד הבית. הם הצליחו להפחית בעלויות המזון וגם לעבוד בלי מנוחה לרגע אחד בשביל כל אלו שבבית. לא הייתה להם מנוחה לרגע, כאילו מישהו שומר עליהם מלמעלה.

"עד שפגשתי אותו לא ידעתי עד כמה חשוב לקחת שותף טוב", הוא אמר לנו, אבל עד שפגשתי אתכם לא ידעתי עד כמה גם שווה להיות שותף טוב".

רוצים להיות שותפים של הרב זמיר כהן?

תחשבו מה עשו "הידברות" בשנה האחרונה - ומה צפוי לקרות בפעילות הארגון בשנה הקרובה?

אתם יכולים להצטרף, ולהיות חלק מזה"כתב השותפות" עם ארגון הידברות - בחתימתו האישית של הרב זמיר כהן. הסכם שיקנה לכם שותפות בזכויות העצומות של ארגון הידברות במשך כל השנה.

וברגעי השיא, בזמן הקדוש ביותר של השנה, יעמדו תלמידי הרב ויתפללו על כל מי שזכה לקחת חלק בכתב השותפות הנדיר. המתנה הכי גדולה שכל אחד יכול לחלום עליה.

לשותפות און ליין כנסו ללינק או תתקשרו עכשיו! 073-2221212

תגיות:שותפותהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה