חדשות בארץ

"בזכות מסירותכם למען תפילות הימים הנוראים ננצח בעזרת השם את הקורונה"

בכנס הרמת כוסית לראשי המועצות הדתיות שנערך בלשכתו, שיבח השר לשירותי דת, הרב יעקב אביטן, את שר הפנים אריה דרעי על פעילותו למען תקציב המועצות הדתיות

  • כ"ה אלול התש"פ
השר לשירותי דת, הרב יעקב אביטןהשר לשירותי דת, הרב יעקב אביטן
אא

כנס הרמת כוסית לראשי המועצות הדתיות התקיים היום (שני) באמצעות הזום בלשכת השר לשירותי דת, הרב יעקב אביטן.

בכנס נטלו חלק: הרב הראשי לישראל, הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף; הרב הראשי לישראל, הגאון רבי דוד לאו; השר לשירותי דת, הרב יעקב אביטן; מנכ"ל המשרד, עודד פלוס; יו"ר חבר המועצות הדתיות, שלמה תנעמי; ראש מטה השר, אשר מדינה; ועשרות יושבי ראש של מועצות דתיות ברחבי הארץ. 

יו"ר חבר המועצות הדתיות פתח את הכנס בדברי ברכה לשנה החדשה. הוא הציג את הפעילות העניפה הנעשית במועצות הדתיות בתקופה זו בנושא פתרונות לתפילות, במקוואות, בכשרות ובתחומים נוספים.

הרבנים הראשיים בירכו את עובדי המועצות הדתיות העושים מלאכת קודש במיוחד בתקופת הקורונה, ומוסרים נפש בנושא המקוואות שלא תיפסק הטהרה מעם ישראל חלילה, ואיחלו שנה טובה לכולם. 

המנכ"ל עודד פלוס העלה על נס את פעילותו של השר אביטן, שהגיע עם רוח חדשה ומרץ רב לדחוף את כל נושא שירותי הדת והרבנים. כמו כן שיבח את פעילותו של שר הפנים אריה דרעי בנושא תקציב המועצות הדתיות, שבזכותו תקציבן לא נפגע. 

הרב אביטן פתח את דבריו במזמור לתודה: "זכה עם ישראל שלעת הזו יש לנו שר, ידיד ה', אוהב ישראל, הרב אריה דרעי. שאלמלא המאבק העיקש שלו למען תקציב המועצות הדתיות הן לא היו יכולות להתקיים. עד השעות הקטנות של הלילה הוא נלחם בממשלה". בנוסף, שיבח השר לשירותי דת את דרעי על מתווה בתי הכנסת לימים הנוראים, שמהווה בשורה להמוני יהודים להתפלל בימים הקדושים הללו. 

השר הוסיף ושיבח את פעילות המועצות הדתיות ואת יוזמותיהן בנושאי הצללות, מחזורים, שופרות, וכל מה שניתן כדי שיוכלו לקיים תפילות בתנאים הללו: "בזכות מסירותכם למען תפילות הימים הנוראים ננצח בעזרת השם את הקורונה", אמר לראשי המועצות. הוא קרא להם להגביר את הפעילות התורנית ככל שאפשר ולקרב יהודים בדרכי נועם.

(השר לשירותי דת, הרב יעקב אביטן)

תגיות:הרב יעקב אביטןהמועצות הדתיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה