מעניין

בית משפט בהודו: אישה הגישה תביעת גירושין מבעלה כי "הוא לא מתווכח איתי"

תביעה הזויה הוגשה לאחרונה בבית המשפט בעיר ניו דלהי שבהודו, לאחר שאישה טענה כי היא רוצה להתגרש מבעלה כי "הוא יותר מדי טוב אליי, ולא מתווכח איתי אף פעם"

  • כ"א אלול התש"פ
אא

תביעה הזויה הוגשה לאחרונה בבית המשפט בעיר ניו דלהי שבהודו, לאחר שאישה טענה כי היא רוצה להתגרש מבעלה כי "הוא יותר מדי טוב אליי, ולא מתווכח איתי אף פעם".

האישה, צעירה כבת 30 שנשואה לבעלה מזה שנה וחצי, העידה כי בעלה "לעולם לא התווכח איתי ולא רב איתי. החיים במחיצתו משעממים מדי. יותר מדי אהבה ויותר מדי תשומת לב, זה בסוף משעמם", היא אומרת. 

הפקידים בבית המשפט היו המומים, בלשון המועטה. 

"מעולם לא הגיע לפתחנו מקרה כמו זה", הם אומרים. "למה שמישהי תרצה להתגרש מבעל כל כך אוהב ומעניק?".

האישה מצדה דבקה בגרסתה כי החיים במחיצת אדם כזה הם משעממים, וכי היא "מרגישה חנוקה בסביבה כזו, שבה אף פעם לא אומרים לי לא".

כשנשאלה האם היא הייתה רוצה להגיע לבית המשפט על רקע של סכסוך אלים כמו שקורה בדרך כלל בין זוגות שמבקשים להתגרש - אמרה הצעירה כי "גם את זה לא הייתי רוצה, אבל כן הייתי רוצה להתווכח איתו קצת. הוא אף פעם לא צועק עליי, לא מאכזב אותי. לפעמים זה טוב קצת לריב, ככה זה צריך להיות בין בעל לאישה".

האיש מצדו לא מבין על מה המהומה. "ניסיתי להיות בעל טוב וכוונותיי היו טובות", אמר בדיון בבית המשפט. "אני לא יכול לשנות את עצמי. כזה אני".

תגיות:גירושיןויכוחיםבעלמענייןהודותביעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה