חדשות בריאות

הזמר ישי לפידות נדבק בנגיף הקורונה

הזמר והיוצר ישי לפידות, שחזר לאחרונה מוינה בירת אוסטריה, הודיע כי נדבק בנגיף: "תודה למברכים ולדואגים, מתלוצץ עם נציגי קופת חולים"

  • כ"א אלול התש"פ
לפידות (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)לפידות (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

הזמר והיוצר ישי לפידות מסר הבוקר (חמישי), כי נמצא חיובי לנגיף הקורונה.

לפידות שב בתחילת השבוע מוינה בירת אוסטריה, שם הופיע בחתונה שנערכה בקהילה היהודית המקומית. ככל הנראה הוא נדבק בנגיף במהלך שהותו בעיר, שנחשבה עד כה ל"ירוקה". בסיום שהותו בה, מסר כי הוא "מסיים את הגיחה הקצרה לוינה. גם פה יש התעוררות קורונה לא סימפטית, החשש לא קטן".

בימים האחרונים שהה לפידות בבידוד בביתו. הוא סובל מתסמינים קלים, ומצבו טוב. בהודעתו מהבוקר אמר בבדיחות: "בקיצור, עשיתי עומר אדם... תודה למברכים ולדואגים, מתלוצץ עם נציגי קופת חולים".

על פי העדכון האחרון ממשרד הבריאות, אתמול אובחנו בישראל 3,951 נדבקים חדשים בקורונה – שיא שלילי חדש במספר הנדבקים ליממה. במקביל נרשמה עלייה גם במספר הבדיקות שפוענחו, שעמד על 44,969. שיעור הבדיקות החיוביות עלה לכ-9%.

נכון לשעה 10:15, 32,217 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם 961 מאושפזים בבתי חולים. מספרם של החולים שמצבם מוגדר קשה עלה ל-487, ביניהם 137 מונשמים. 161 חולים נמצאים במצב בינוני. מפרוץ המגפה אובחנו בארץ 143,049 נדבקים מאומתים, מתוכם החלימו 109,775. מחצות נפטר חולה נוסף, ובכך עלה מניין הנפטרים ל-1,055.

תגיות:ישי לפידותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה