סלבס בהתחזקות

כוכב הריאליטי ויתר על הצעה מפתה: "מי שמכיר אותי יודע כמה המסורת חשובה לי"

כוכב הריאליטי אסף גורן ריגש השבוע את העוקבים שלו ברשתות החברתיות לאחר שסיפר כי ויתר על הצעה להשתתף בתכנית ריאליטי מוכרת שמשודרת בערוץ בינלאומי - בשל העובדה שהצילומים נערכים בראש השנה ויום כיפור

אא

כוכב הריאליטי אסף גורן ריגש השבוע את העוקבים שלו ברשתות החברתיות לאחר שסיפר כי ויתר על הצעה להשתתף בתכנית ריאליטי מוכרת שמשודרת בערוץ בינלאומי - בשל העובדה שהצילומים נערכים בראש השנה ויום כיפור. 

"עוקבים וחברים יקרים שלי, ברגעים אלו ממש הייתי צריך להיות מנותק מהעולם ובעיצומה של תוכנית ריאליטי באחד מערוצי הטלויזיה הגדולים בעולם", כתב בפוסט שלו. "כל מי שמכיר אותי יודע מאז ומתמיד שבכל צעד והחלטה בחיים שלי, אני משתדל ללכת עם הלב והאמונה שלי. ככה אני חי את החיים שלי, ואני מאמין באמת ובתמים שיש רגעים בחיים שבנאדם צריך לבחור נכון, ואם בחר נכון - הבחירה הזו תהיה שווה לו יותר מכסף או תהילה".

עוד הוסיף גורן וסיפר כי כשהתבשר שהצילומים צפויים להתארך יותר מהמשוער ולגלוש לתוך ראש השנה ואולי גם ליום כיפור - מיד סירב. "כל מי שמכיר אותי - יודע עד כמה המסורת חשובה לי, ולכן בהחלטה לא קלה אך שלימה לגמרי, החלטתי לוותר על ההשתתפות בתוכנית.

"נכון, היא אולי הייתה סוללת לי כיוון ודרך חדשים וחושפת אותי לקהל חדש, אבל אני בוחר ללכת עם האמת הפנימית שלי ואני מאמין שהאחריות שלנו כדמויות שמובילות דעת קהל ושאחריהם עוקבים אלפי בני נוער - היא לתת דוגמא והשראה לטוב או לרע. זו חובתנו הבסיסית והערכית. זה המסר היחידי שלי לכל מי שעוקב אחריי: תבחרו נכון, ותבחרו עם הלב בכל מצב ומקום שתהיו בו, ובהתאם למצפון שלכם", הוא מסכם. 

תגיות:התחזקותראש השנהריאליטיסלבסקידוש השםצילומיםאסף גורן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה