חדשות בארץ

פיילוט: רשות הטבע והגנים תאפשר רחצה נפרדת לגברים ולנשים

לבקשת מטיילים רבים, רשות הטבע והגנים הודיעה כי תאפשר במהלך החודש מספר מועדים של רחצה נפרדת לנשים ולגברים בעינות צוקים שבצפון ים המלח

  • י"ח אלול התש"פ
עינות צוקים (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)עינות צוקים (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)
אא

חדשות טובות: רשות הטבע והגנים תאפשר במהלך החודש הקרוב רחצה נפרדת לנשים וגברים בשמורת הטבע עינות צוקים (עין פשחה) שבצפון ים המלח. מדובר בתוכנית פיילוט, שבאה בתגובה לפניות שקיבלה הרשות מאוכלוסייה המקפידה על רחצה נפרדת.

הרחצה הנפרדת תתקיים בשתי בריכות השכשוך התחתונות שבעין צוקים, במועדים הבאים: לנשים – היום וביום שני הבא, בין השעות 12:00-09:30; ולגברים – ב-10 וב-17 בספטמבר, בין השעות 12:00-09:30.

ברשות הטבע והגנים ציינו, כי בשנים האחרונות מתקבלות בקשות רבות של ציבור מטיילים, המעוניין ברחצה נפרדת במשאבי הטבע הציבורי שבאתרי הרשות: "אנו מנסים למצוא פתרונות עבור ציבור מטיילים זה, שללא העמדת האפשרות לרחצה נפרדת, תימנע ממנו האפשרות, שקיימת לשאר הציבור, ליהנות מהמשאב".

"תפעול הרחצה הנפרדת ייעשה תוך השפעה מידתית ומינימלית על הציבור ותוך הקפדה על מספר מועדים רלוונטיים על פני השנה, למספר שעות מצומצם ובמספר אתרים נבחרים".

ברשות הוסיפו, כי "בתום הפיילוט, שיתופעל על ידי צוות האתר, ייבחנו וייבדקו לעומק ההשלכות העתידיות. לאחר הפקת הלקחים ובדיקת שביעות רצון ציבור הרוחצים, יוחלט האם וכיצד להמשיך בתהליך".

יודגש, כי בשל מגפת הקורונה, בעינות צוקים, כבשאר אתרי הרשות, קיימת מכסת מבקרים על פי תנאי התו הסגול, ויש צורך ברישום מראש. לא תתאפשר כניסה ללא רישום מראש.

תגיות:עינות צוקיםרשות הטבע והגניםשחייה נפרדת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה