חדשות בארץ

נתניהו מכחיש: "לא הסכמתי למכירת נשק מתקדם לאמירויות"

בלשכת ראש הממשלה הכחישו את הדיווח ב"ניו יורק טיימס", לפיו ראש הממשלה נתניהו נתן את הסכמתו לעסקת נשק בין ארצות הברית ואיחוד האמירויות: "חזרה על טענה מופרכת נגד ראש הממשלה נתניהו לא הופכת אותה לאמת"

נתניהו (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)נתניהו (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו שב והכחיש היום (שישי), כי נתן את הסכמתו לעסקת נשק בין ארצות הברית ואיחוד האמירויות. ההכחשה באה בתגובה לפרסום הלילה ב"ניו יורק טיימס", מפי גורמים אמריקניים רשמיים, לפיו נתניהו בחר שלא להתנגד לעסקה בין וושינגטון ואבו דאבי, הכוללת מכירת מטוסי F-35 מתקדמים, וזאת כדי שלא להכשיל את ההסכם לנרמול היחסים עם המדינה המפרצית שנרקם במקביל.

"חזרה על טענה מופרכת נגד ראש הממשלה נתניהו לא הופכת אותה לאמת", נמסר מלשכת ראש הממשלה. "בשום שלב בשיחות בין ישראל לארצות הברית, שהובילו לפריצת הדרך ההיסטורית עם איחוד האמירויות ב-13 באוגוסט, לא נתן ראש הממשלה נתניהו את הסכמת ישראל למכירת נשק מתקדם לאיחוד האמירויות".

כזכור, לפני כשבועיים אמר נתניהו כי ההסכם עם האמירויות הינו "הסכם היסטורי שטומן בחובו בשורות אדירות למדינת ישראל". בדברים שנשא במהלך כנס להשקת השדולה למען הנגב בכנסת, הוסיף ראש הממשלה: "יש לצערי גם פייק ניוז סביבו. לא רק שהוא לא יפגע בביטחון ישראל – הוא יתרום לביטחון ישראל. אין שום הסכם שלי והסכם כלשהו של מכירת נשק מארצות הברית לאמירויות. לא בגלוי, לא בסמוי, לא במכתב, לא במכתב צד. זה הכל פייק ניוז אחד גדול".

תגיות:איחוד האמירויותF-35

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה