חדשות בריאות

2,740 נדבקים חדשים אתמול, 418 חולים במצב קשה

על פי נתוני משרד הבריאות, 112 חולים מחוברים למכונות הנשמה. מניין הנפטרים עומד על 985. ממונה הקורונה, פרופ' רוני גמזו, הבהיר כי ההחלטה הסופית לגבי מספר הערים האדומות עליהן יוטל סגר מלא תתקבל בסוף השבוע ותאושר על ידי הממשלה ביום ראשון

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שישי), כי אתמול אובחנו 2,740 נדבקים חדשים בקורונה – מספר נמוך יותר בהשוואה לשיא השלילי שנקבע שלשום, של 3,117 נדבקים ביממה. מספר הבדיקות שתוצאותיהן התקבלו אתמול עמד על 33,333, ושיעור הבדיקות החיוביות הסתכם בכ-8.2%.

מפרוץ המגפה, אותרו בישראל 125,260 נדבקים מאומתים, מתוכם 99,478 החלימו.

נכון לעכשיו, 24,797 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, ו-846 מאושפזים בבתי חולים. מצבם של 418 חולים מוגדר קשה, ביניהם 112 מונשמים. מניין הנפטרים עומד על 985.

בתוך כך, ממונה הקורונה, פרופ' רוני גמזו, הבהיר הבוקר כי הצעת ההחלטה אותה הביא אתמול לאישור קבינט הקורונה כללה הטלת סגר מלא על שמונה ערים אדומות בהן רמת התחלואה גבוהה במיוחד, בעוד בשאר הערים האדומות יוטלו מגבלות תנועה בלבד. הוא ציין, כי החלטת הקבינט נתנה מנדט לצוות המקצועי בראשותו להרחיב את הערים האדומות שיוטל עליהן סגר מלא ולא רק מגבלות תנועה: "ההחלטה הסופית תתקבל בסוף השבוע, ותאושר על ידי הממשלה ביום ראשון".

תגיות:פרופ' רוני גמזונגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה