סלבס בהתחזקות

"יש לי בטחון מלא בבורא שלי": מורן אייזנשטיין בפוסט מרגש לכבוד אלול

בחודש אלול, כשמתחילים לחפש, לחקור את דרכינו ואמונתנו - אז מתחיל כל ה'קישקע' לעלות, ומי שרוצה לגלות את האמת בחייו, מוצאה מיד. כך גילתה מורן אייזנשטיין את האמת שלה באלול הזה

(בעיגול: מורן אייזנשטיין)(בעיגול: מורן אייזנשטיין)
אא

בחודש אלול, כשמתחילים לחפש, לחקור את דרכינו ואמונתנו - אז מתחיל כל ה'קישקע' לעלות, ומי שרוצה לגלות את האמת בחייו, מוצאה מיד. 

מה יהיה בשנה הבאה עלינו לטובה, ובפרט כשהאמונה חלילה נחלשת?

יש והאמונה מתרחקת מחיינו, וכשזה קורה - השחקנית מורן אייזנשטיין מרגישה בזה מיד, בעוצמה הכי גדולה שיכולה להיות. "אני לא דואגת כי יש בי אמונה. ושמתי לב שפעם, כשהאמונה קצת התרחקה ממני - התחלתי לדאוג, ודאתי מהכל. היו לי חרדות ומחשבות לא טובות, וכשהתקרבתי שוב - לא דאגתי. הכל התנקה, נהיה שקט פנימי ושלווה. התורה, הלימוד והרוחניות - מנקה ומוציאה את ההבל הבלים, ומשאירה דשא רענן וטהור כמו אחרי הגשם הראשון. כן, זה עם הריח של משהו חדש באוויר", היא כותבת בפוסט מרגש במיוחד שהעלתה לכבוד אלול. 

"יש לי ביטחון מלא בבורא שלי. אני רואה ניסים גלויים שהוא עושה איתי בימים שקשה לקרוא להם נס, והיום אני מבינה יותר מתמיד מהי משמעות המילה 'הסתרה'. ולפעמים, טעטע, אני לא מעכלת כמה אתה קרוב, שומע, וישועתך כהרף עין. ממש כגודל האמונה התמימה, ככה גודל ההחזרה שלך".

 

"להאמין שהכל לטובה ושכל מה שהוא צריך זה להתקרב"

ובסוף הדרך, תמיד יש ליטוף - אך יש ועובר זמן עד שהליטוף מתגלה בחיינו, ואז אנו מרגישים תשובה והבנה, "אבל בין זמן לזמן שאני מחכה, בינתיים אני לומדת עוד את עצמי, משתפרת, כותבת, מחזקת וצומחת, ואתה עונה בדיוק בזמן כמו שרק מלך יודע. אני יודעת מה אתה מצפה ממני כבת שלך, ואני עובדת על המידות שלי והערכים להגיע לשם:

"לא לדבר לשון הרע על אף אדם, להשתדל לשמור על הצניעות, לשתוק גם כשקשה ולזכור שכל ביזיון הוא ניסיון, לעזור לאחרים באהבת חינם, להאמין שהכל ממך ולא מידי מתנת בשר ודם ותמיד להיות בצד הנותן, ותמיד להגיד 'גם זו לטובה', ואז הכל מתהפך לטובה. חודש אלול הוא חודש שבו הכל יכול להתהפך לטובה, עבור כל אדם בעולם הזה. לחודש הזה יש סגולות מעל הטבע, וזה זמן אמיתי לחשבון נפש לאדם, לחזור מטעויות שעשה, מצער שגרם לאחר. בחודש הזה אפשר לשנות ולהיוולד מחדש". 

בנקודה זו מודה אייזנשטיין לבורא עולם גם על "האפילה שלעיתים אוחזת בי. תודה לך על הכל אבא. על כל כאב, דמעה, צער, שיעור ותיקון. אני יודעת בנפש שלימה שהכל בכדי להביא אותי למקום הנכון, ואתה יודע בדיוק היכן הוא. עד היום - לא טעית. אתה הכוח, אתה האור, אתה העוצמה הפנימית הבלתי נלאית שקיימת בי - להתמודד עם מצבים.

"אתה מרים כבודי וראשי, אתה מאור עיניי, אתה ההשגחה המדויקת ולפעמים אני אפילו מרגישה משב רוח רענן שנותן לי בוסט של כוח פנימי שלא ניתן לתאר, בדיוק כמו עכשיו. אולי אתה מזכיר לי דרך המילים האלו שאני כותבת שאתה איתי בכל שנייה, ואולי אני צריכה להעביר מסר לאחר שיקרא זאת - שהוא לא ידאג. לגרום לו לחייך ולהאמין שהכל לטובה ושכל מה שהוא צריך זה להתקרב. המלך בשדה, ובחיי שהרגשתי אותו עכשיו. תודה אבא, חודש אלול. חודש של ניסים וקסמים, אל תשכחו", היא מסכמת. 

תגיות:אלולמרגשפוסטמורן אייזנשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה