סלבס בהתחזקות

"מקפידה איתו על ’מודה אני’": למה בחרה נטלי דדון בגן דתי לבנה? גם אתם תתרגשו

אשת התקשורת נטלי דדון הפתיעה אתמול כאשר פרסמה ברשתות החברתיות פוסט ובו הודיעה כי היא שולחת את בנה בן הארבע ריף לגן דתי, לראשונה בחייו, כדי שילמד ערכים וברכות ובזה יתחיל להודות על הדברים הקטנים, על מה שיש

אא

אשת התקשורת נטלי דדון הפתיעה אתמול כאשר פרסמה ברשתות החברתיות פוסט ובו הודיעה כי היא שולחת את בנה בן הארבע ריף לגן דתי, לראשונה בחייו. 

"לך בדרכים טובות ריף שלי", כתבה דדון לצד התמונה של בנה, שנראה ביומו הראשון אתמול לפני היציאה לגן, כשהוא מחוייך ושמח. "בחרנו הפעם ללכת לגן דתי. אמא מרוגשת ומתרגשת, אשתף אתכם בתהליך. מודה אני".

לשאלה מדוע בחרה בגן דתי בעוד שהיא עצמה אינה מקיימת אורח חיים כזה, ענתה דדון בראיון ל'מאקו' כי "אני רציתי שהוא יקבל עוד משהו חוץ ממה שהוא מכיר. הוא אומר 'מודה אני' בכל בוקר, ואנחנו נוהגים לקדש בשישי. אני מתרגשת בעיקר לראות איך הוא יבוא לבית עם הברכות. יש הרבה ערכים ביהדות שאני מאוד אוהבת, הרבה חוכמה שאני רוצה שהוא יקבל לעצמו.אני מאמינה שזה יכניס בו הרבה הערכה והודיה על הדברים הקטנים".

בראיון שנעשה עמה לפני שנה, אמרה דדון כי היא מאוד מחוברת בדרכה לדת, ויש הרבה דברים מהיהדות שהיא מקפידה עליהם במסירות כמו 'מודה אני' עם בנה, קידוש, הדלקת נרות שבת ועוד. "אני בן אדם שמאוד מעריך את הדת. משתדלת לעצור כמה פעמים ביום, כדי להודות על מה שיש לי. יש לי תקשורת כזאת אישית ביני לבינו, של הרבה שיחות כי אי אפשר שלא. עברתי בחיים שלבים ותהליכים שאין שום סיכוי שזה רק זה, שזה רק המוחשי. הקיים. 

"חלק מהשיחות והתודות הן באמת מתוך הבנה שזה לא מובן מאליו, ומתוך רצון להישאר בצד הנותן תמיד. אני יודעת שפרנסה היא בידי שמיים, אבל צריך באמת לעצור ולהודות על מה שקיים. בחיבור האישי שלי האמונה תמיד הייתה שם, וגם שיעורי תורה שאני הולכת אליהם בכל יום רביעי, שיש שם עומקים ורבדים שאנחנו לא מוצאים בעולם", היא מסכמת. 

תגיות:דתיגןחינוךילדיםנטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה