חדשות בעולם

ארה"ב: אחיות נשארו עם 19 תינוקות בזמן שסופת הוריקן קטלנית, השתוללה בחוץ

שכונות שלימות נחרבו עד היסוד וכמעט 900,000 בתים ועסקים ניזוקו כתוצאה מהוריקן לאורה, שעליו התבטא מושל לואיזיאנה ג'ון בל אדוארד ואמר כי: "ספגנו פגיעה בלתי ניתנת לתיאור". בתוך כל זה, הרשת מתרגשת ממסירות נפש של 14 אחיות, שסיכנו את עצמן בשביל 19 תינוקות

הצצה לנזק שחוללה סופת לאורה במדינת לואיזיאנההצצה לנזק שחוללה סופת לאורה במדינת לואיזיאנה
אא

סופת הוריקן קשה ביותר, שהתחוללה ביום חמישי האחרון במדינת לואיזיאנה - הותירה אחריה שובל של הרס וחורבן והוגדרה כאחד ההוריקנים הקשים ביותר שהתחוללו אי פעם בארה"ב.

על פי הדיווחים, רוחות עזות שהיכו דרומית לאגם צ'רלס ליד קמרון, במהירות של 120-135 קמ"ש - העיפו גגות מעל הבתים, ואף הביאו למותם של 18 בני אדם. 

שכונות שלימות נחרבו עד היסוד וכמעט 900,000 בתים ועסקים ניזוקו כתוצאה מהוריקן לאורה, שעליו התבטא מושל לואיזיאנה ג'ון בל אדוארד ואמר כי: "ספגנו פגיעה בלתי ניתנת לתיאור".

כעת, בשוך הסערה, עולה לכותרות הידיעה כי צוות של אחיות בבית החולים המקומי - סיכן את חייו כדי שלא להפקיר בשטח 19 תינוקות בחדרי הטיפול הנמרץ.  "ראינו מים נכנסים מבעד לחלונות, ונאלצנו לפנות את התינוקות לחדרים בטוחים עם גנרטורים", סיפרה אחת האחיות. 

"זה היה מפחיד עבור כולם", אמרה סגנית נשיא ומנהל בית החולים אלשה אלפורד. "בזמן רוחות מטורפות היינו צריכים להעביר את התינוקות שלנו דרך המסדרונות, וזה היה ממש לא בטוח".

בשיחה עם רשת CNN אמר ד"ר חואן בוסאנו כי "חשוב לי לציין את המסירות של כל האחיות שהתעקשו להמשיך לטפל בתינוקות בזמן שהן אפילו לא יודעות מה קורה בבתים שלהן, האם הבית שלהן נהרס או לא ומה קורה עם הילדים שלהן. בעיירה קטנה כזו שבה כולנו מכירים את כולנו, כולנו צריכים להתאגד כדי לעזור אחד לשני ולמזער כמה שניתן את הנזקים. אני גאה באחיות על שביצעו את עבודתן נאמנה גם בשעות קשות כאלה", סיכם. 

"אנחנו נצטרך לעבוד ממש קשה לתקן את מערכת החשמל, מערכות המים והבתים שניזוקו", אמר בל אדוארד במסיבת עיתונאים. "אבל כל זה לא יהיה קל. זה לא יקרה במהירות כמו שרוב האנשים היו רוצים".

על פי הדיווחים בתקשורת, למעלה ממחצית ההרוגים - נהרגו כתוצאה מהרעלת פחמן דו חמצני שנגרמה מפעולה בלתי בטוחה של גנרטורים. 

תגיות:תינוקותאחותהוריקןסופהלאורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה