חדשות בריאות

1,943 נדבקים חדשים ביממה האחרונה, 430 חולים במצב קשה

על פי נתוני משרד הבריאות, 118 חולים מחוברים למכונות הנשמה ומניין הנפטרים עלה ל-867. סגן השר לביטחון פנים, גדי יברקן, נמצא חיובי לנגיף

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 11:11)

משרד הבריאות עדכן הבוקר (רביעי), כי אתמול אובחנו 1,943 נדבקים חדשים בקורונה – הנתון היומי הגבוה ביותר מאז סוף החודש הקודם. מספר הבדיקות שתוצאותיהן התקבלו הגיע לשיא יומי של 33,272. שיעור הבדיקות החיוביות עמד על כ-5.8%.

נכון לעכשיו, 20,581 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם 855 נמצאים באשפוז. מספר החולים שמצבם מוגדר קשה עלה ל-430, ביניהם 118 מונשמים. 161 חולים נמצאים במצב בינוני.

עוד עולה מהנתונים, כי מאז פרוץ המגפה אותרו בישראל 107,341 נדבקים מאומתים, מתוכם החלימו 85,893. ביממה האחרונה נוספו 11 חולים למניין הנפטרים, והוא עומד כעת על 867.

סגן השר לביטחון פנים, גדי יברקן, עדכן אמש את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי בבדיקה שעשה נמצא חיובי לנגיף הקורונה. בהודעה שהוציא גריף לבאי המשכן, באמצעות מחשבי הכנסת, הוא ביקש מכל מי שהיה במגע עם סגן השר או בקרבתו, להישאר בביתו ולא להגיע לעבודה עד לקבלת הנחיות ממשרד הבריאות. היום האחרון בו שהה יברקן בכנסת היה יום שני. ניצב גריף הדגיש, כי הכנסת ממשיכה ופועלת לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית ביחד עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות.

בהודעה שמסר יברקן נאמר: "בעקבות פגישה עם השרה פנינה תמנו-שטה, עברתי בדיקת קורונה, ונמצאתי חיובי לנגיף. אני מרגיש מצוין, ואין תסמינים לקורונה. שמרו על הנחיות משרד הבריאות: עטיית מסכה, ריחוק חברתי והיגיינה. רק כך ננצח את הקורונה. בריאות איתנה ובשורות טובות לכל עם ישראל".

כזכור, בתחילת השבוע התברר כי תמנו-שטה נדבקה בקורונה. בעקבות החקירות האפידמיולוגיות שנערכו לחברי סיעתה, נכנסו לבידוד שר המשפטים אבי ניסנקורן, שר התיירות אסף זמיר וחברת הכנסת תהלה פרידמן. חברת הכנסת איילת שקד (ימינה) ושר האנרגיה יובל שטייניץ (הליכוד) הודיעו אף הם על כניסתם לבידוד, בעקבות פגישות שקיימו עם תמנו-שטה.

תגיות:משרד הבריאותגדי יברקןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה