הפסקת הריון

"אם הייתי עושה הפלה, הייתי אוכלת את עצמי מבפנים": הברית שלא הותירה עין יבשה

היתומה שחשבה שאין לה ברירה חוץ מלאבד את החיים של התינוק שלה, אך לא וויתרה ובזכות העזרה שקיבלה הקימה בית בישראל

  • ה' אלול התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

היא הייתה ילדה שעברה ילדות לא פשוטה, יתומה מאם וללא קשר תומך ויציב עם המשפחה, עוד לפני גיל 21 גילתה שהיא בהיריון. המשפחה ובן הזוג שלה, שהיה חייל צעיר, התנגדו נחרצות להיריון ומבחינתם היו להם סיבות הגיוניות. לא היה לה כסף וביטחון כלכלי. אפילו דירה היא לא מצאה בסכום שהיא תוכל לעמוד בו והיא העדיפה כבר, שלא להביא לעולם תינוק כשאין לה את האמצעים כדי לתת לו מוצרים בסיסיים. היא כבר ביררה איפה אפשר לבצע הפלה ופשוט להרוג את התינוק החמוד הזה רק בגלל כסף, בגלל חוסר במוצרי תינוק בסיסיים.

זה קורה לא מעט, אימהות רבות נאלצות לוותר על התינוק שלהן, רק בגלל מצבן הכלכלי או הרגשי ובדיוק בשל כך הקימה הרבנית ק' שוורץ את מחלקת אמ"א המתגייסת לעזור לכל אמא שצריכה עזרה, כדי לתת חיים לילדים המתוקים האלו, כדי להמשיך את השרשרת של עם ישראל. המחלקה נרתמה לעזרת הבחורה, דאגה לעזרה הכלכלית הנדרשת, כדי שהיא תוכל להקים בית לילד. הצוות המקצועי ערך איתה הרבה שיחות על מצבה הרגשי, כך שההיריון התקבל בשמחה והבחורה קיבלה את הכוחות והיציבות הנדרשת כדי לעבור את התהליך בשמחה.

וברוך השם ההתקיימה ברית מלאת התרגשות ושמחה בבית הידברות, בהשתתפות שני ההורים וכל המשפחה שעברה ביחד את התהליך של נתינת החיים לתינוק הזה. הברית התקיימה בזכות האמא המיוחדת הזו ובזכות מחלקת אמ"א שדאגה שהתינוק לא ייפול והיום ברוך השם יש לאמא המיוחדת הזו את ליעם דוד המתוק ויש לו חיים טובים ומאושרים. מחלקת אמ"א מצילה כ- 6,000 תינוקות בשנה.

תורמים עכשיו להמשך פעילות הצלת החיים של מחלקת אמ"א של הידברות וזוכים להציל את התינוקות הבאים שזקוקים לעזרתכם, לחצו כאן.

תגיות:הריוןמחלקת אמ"א

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה