פעילות הידברות

בעקבות הקורונה: עליה חדה של מאות נשים ששקלו הפלה וניצלו

במחלקת אמ"א בארגון 'הידברות', הפועלת נגד הפלות, מדווחים כי מאז פרוץ משבר הקורונה בישראל, חלה עלייה משמעותית בכמות הפניות שהגיעו לארגון מצידן של נשים בהריון השוקלות לבצע הפלה, ומעוניינות להיעזר בסיוע שמעניקה אמ"א (אמא מצילה אותי)

  • כ"ט אב התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

במחלקת אמ"א בארגון 'הידברות', הפועלת נגד הפלות, מדווחים כי מאז פרוץ משבר הקורונה בישראל, חלה עלייה משמעותית בכמות הפניות שהגיעו לארגון מצידן של נשים בהריון השוקלות לבצע הפלה, ומעוניינות להיעזר בסיוע שמעניקה אמ"א (אמא מצילה אותי). 

מסייעים לפעילות אמא המצילה מידי שנה חיים של מעל 1,100 תינוקות!

על פי דו"ח שחובר בימים האחרונים בארגון, מאז התפרצות הנגיף בישראל בארגון טיפלו בלא פחות מ-600 מקרים חדשים של נשים השוקלות לבצע הפלה, לעומת 342 מקרים בלבד בהם טיפל הארגון באותו התקופה בשנה שעברה. 

מנהלת מחלקת אמ"א, הרבנית קלינה שוורץ, מסבירה כי "עקב המצב הכלכלי והרפואי, נשים רבות שמקבלות את הידיעה שהן בהריון מבקשות לבצע הפלה. הן חוששות שלא יוכלו להביא ילד לעולם ולדאוג לו כראוי, ולכן מעדיפות פשוט לא להיכנס לזה. זו דילמה נוראית, שאנו עוזרים לאותן נשים המצויות בה להתמודד איתה". 

הרבנית שוורץ מוסיפה כי "אנו עובדים בכל שעות היממה. לא מסתכלים פה על השעה – זו הצלת חיים ממשית. מתנדבות הארגון פועלות סביב השעון, ועושות הכל כדי שכל אישה במצוקה הזקוקה לסיוע שלנו, תקבל את המענה הדרוש". 

מאז הקמתה של מחלקת אמ"א, הצילו המתנדבות הפועלות מטעמה, בראשות הרבנית שוורץ, למעלה מ-6,000 תינוקות מללכת לעולמם בהפלה. בתקופה האחרונה, מנסה מערכת המשפט להתנכל לפעילות הארגון: באופן חסר תקדים, הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד הרבנית קלינה שוורץ בגין פעילותה באמ"א.

על אף כתב האישום, באמ"א ממשיכים לפעול ללא הפסקה להצלת חייהם של תינוקות יהודים נוספים.

מסייעים לפעילות אמא המצילה מידי שנה חיים של מעל 1,100 תינוקות!, היכנסו לכאן.

תגיות:הפלהמחלקת אמ"א

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה