חדשות בארץ

פרופ’ גמזו: "אם התחלואה לא תרד עד לחגים - נצטרך לקחת בחשבון אפשרות של סגר"

מתכננים להתארח או לארח בחגים? פרופ' רוני גמזו, הממונה מטעם משרד הבריאות על המאבק בנגיף הקורונה - אמר כי במידה ורמת התחלואה לא תרד והמצב יחמיר, הוא יעשה הערכה מחודשת לגבי המגבלות על הציבור, וייתכן שאף ישקול סגר

אא

מתכננים להתארח או לארח בחגים? פרופ' רוני גמזו, הממונה מטעם משרד הבריאות על המאבק בנגיף הקורונה - אמר כי במידה ורמת התחלואה לא תרד והמצב יחמיר, הוא יעשה הערכה מחודשת לגבי המגבלות על הציבור. "האם אני יכול להגיד עכשיו מה יהיה בחגים?", אומר גמזו. "כולם מבינים את הבעייתיות שקשורה בתנועה, בבילוי במשפחות בארוחות. ראינו את זה ב'חג הקורבן'".

עוד הוסיף גמזו כי ההחלטה אמנם אינה סופית, אך "זה המקום להבהיר שהחגים מטילים עלינו אתגר נוסף לאתגרים הקיימים. אם אנחנו ברמת תחלואה גבוהה סמוך לחגים, אנחנו נצטרך לחשוב על המגבלות. כרגע זה מוקדם".

נתוני התחלואה נכון להיום עומדים על שיא של 410 חולים במצב קשה, ועוד 113 חולים שזקוקים להנשמה. לדבריו מדובר בעלייה  לעומת חודש פברואר - שבו התפרץ הנגיף בארץ.  

עוד הוסיף גמזו כי משרד הבריאות נערך גם לאפשרות של סגר מחודש - זאת על מנת לעצור את רמת התחלואה ההולכת וגוברת, אם כי הוא סייג ואמר כי "למרות שהדרך להורדת התחלואה היא רק על ידי הטלת סגר, אני לא חושב שזה המפתח ואני לא נוקט בדרך הזו".

תגיות:משרד הבריאותהגבלותתחלואהסגרקורונהפרופ' רוני גמזו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה