חדשות יהדות

אלפים בעצרת המחאה נגד ביזוי כבוד שמים וכבוד התורה

הגר"ז כהן במשא המרכזי בעצרת: הנס הגדול שרוב העם היהודי מאמין בבורא עולם ואוהב את התורה למרות 70 שנה של שטיפת מוח נגד התורה והמסורת רח"ל

  • כ"ח אב התש"פ
אא

לא נשתוק יותר על ביזוי כבוד שמים – זה המסר שהעבירו אלפי המשתתפים בעצרת המחאה שהתקיימה אמש (ב') מול בניין תאגיד השידור בירושלים, בראשות רבנים חשובים, נבחרי ציבור ופעילים חברתיים. העצרת התקיימה בהמשך למסע המחאה המתמשך נגד התכנית 'היהודים באים', במסגרתו חתמו למעלה מ-45 אלף איש על עצומת רשת להורדת החרפה מהמסך, ומאות אלפים מכל רחבי הארץ והעולם הביעו הזדהות עם הסרטון הראשון של הגאון רבי זמיר כהן נגד התכנית, סרטון שהצית את המחאה הציבורית הרחבה נגד רמיסת המסורת היהודית וביזוי בורא עולם וגדולי האומה בריש גלי. 

כבר בשעות הערב המוקדמות החלו אלפים להתכנס מול בניין התאגיד ברחוב כנפי נשרים בירושלים, כאשר המנחה מדגיש את האווירה המכובדת והציות להוראות הסדרנים מצד כלל המשתתפים, למרות סערת הרוחות לנוכח הפגיעה החמורה ברגשותיהם של מיליוני יהודים מאמינים בארץ ובעולם. ההמונים נשאו שלטים נגד חרפת 'היהודים באים', לצד ציטוטים של מנהיגי הציונות מדברים בכבוד ובהערצה על המסורת היהודית ותורת ישראל, בניגוד ליוצרי התכנים הבזים והמבישים בתאגיד הממומן על יד הציבור, המאמין ברובו המוחלט בבורא עולם ואוהב את תורת ישראל.

בהתרגשות ובכאב האזינו אלפי המשתתפים לבכיו של הרב משה בוסו, נכדו של הבבא סאלי זי"ע, שמחא על ביזוי כבוד שמים, כאשר בין היתר העזו יוצרי התכנית ללעוג לדמותו של סביו הגדול, המקובל הקדוש והנערץ, שעם ישראל כולו חילה את פניו בכל עת לזכות לברכות קודשו ולחזות בפניו המאירים. "אוי לנו שכל עלתה בימינו ! לא על ביזוי סבי הגדול אני כואב, לא על ביזוי קודשי האומה אני כואב, וודאי שזה כואב ומכאיב לכל יהודי, אלא הכאב הגדול הוא על המצב של הדור, על הילדים שנחשפים לדברי נאצה כאלו" זעק הרב בוסו בדמעות, שהעבירו רטט של זעזוע בקרב האלפים. 

בשירת 'ימים על ימי מלך תוסיף' קיבלו ההמונים את פניו של הגר"ז כהן שליט"א, ראש ארגון הידברות, שחולל את הסערה הציבורית בסרטון מיוחד שפרסם לפני כחודש, במהלכו סיפר שקרע 'קריעה' בבגדיו כאשר נחשף לדברי החירוף והגידוף בתוכנית 'היהודים באים'. הגר"ז פתח בציון החידה הפלאית, כי למרות 70 שנות ניכור ליהדות, בהובלת מיעוט קטן שהשתלט על התקשורת והחינוך במדינת ישראל, ולמרות זאת 80% מהיהודים בישראל מאמינים בבורא עולם, וקרוב ל-100% פונים לבורא עולם בזמנים קשים.

"יש ב-DNA היהודי את האמונה בבורא עולם, ומשמיים שומרים עלינו שלא יצליחו לעקור את הילדים והדור הצעיר משורש האמונה היהודית. "הנביא כבר אמר 'כל כלי יוצר עלייך לא תצלח'. תמיד חשבנו שמדובר על כלי נזק, היום אנחנו רואים שאנחנו מדברים על כלי התקשורת, המנסים בכל כוחם לפגוע באמונה ומסורת היהודית, אולם הנקודה היהודית הפנימית חזקה מהם, והדור הצעיר חוזר ומתחבר לשורשים ולתורת ישראל. לא יעלה על הדעת שהציבור המאמין ישלם מכספו את משכורתם של אותם אלו היושבים כאן בבניין הסמוך, ומבזים ומשפילים את האמונה, את המסורת, את כל הקדוש והיקר לנו. חובתנו למחות בכל תוקף, ולא לוותר על הזכויות המגיעות לנו בצדק" הדגיש הגר"ז כהן.

כן נאמו בעצרת שורה ארוכה של רבני ערים וקהילות קדושות בישראל מכל העדות והחוגים בעם ישראך, בהם הרב שמואל אליהו רב העיר צפת, הרב אליקים לבנון רב המועצה האזורית שומרון, הרב ליאור גלזר, הרב יונתן בן משה, הרב שניר גואטה ועוד רבנים.

בעצרת אף נאמו חברי כנסת ממגוון מפלגות המייצגות רוב מוחלט בישראל, בהם חברי הכנסת הרב משה אבוטבול והרב אוריאל בוסו מסיעת ש"ס, חבר הכנסת הרב יצחק פינדרוס, יו"ר סיעת יהדות התורה, חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד וח"כ בצלאל סמוטריץ' מסיעת ימינה. נבחרי הציבור התחייבו בפני קהל האלפים לפעול לעצירת ביזיון התורה ורמיסת היהדות במימון ציבורי.

העצרת הועברה בשידור חי בערוץ ובאתר 'הידברות', וכן בשורה של ערוצים ואתרי חדשות מובילים, בהם ערוץ 20, אתר כיפה, ערוץ 7 שאף הקדיש דף מיוחד למאבק נגד התכנית. פעילי העצרת מצייגים כי על פי נתוני הצפיות ברשתות החברתיות  השתתפו בעצרת המחאה באופן מקוון קרוב לחצי מיליון איש ! בארץ ובעולם, כאשר התגובות מלמדות כי רבים חשים גאווה יהודית מחודשת לנוכח המחאה המכובדת שהסתיימה במעמד מרומם של קבלת עול מלכות שמים באהבה.

"היום בעצרת הרגשתי לראשונה שאני לא לבד. שהכאב שלי נוכח התכנים המחוצפים והבזויים משותף לרבים מאוד בעם ישראל, ועל כך יישר כוח למארגנים ולאלפי המשתתפים, שלמרות הקורונה ותקופת החופש טרחו והגיעו מכל רחבי הארץ למחות על כבוד שמיים", אמר שלמה, שהגיעו אם שני ילדיו במיוחד לעצרת מהעיר נתיבות.

את העצרת נעל מנכ"ל 'אופק – המטרה להסברה יהודית, שניצח על המלאכה יחד עם ארגון הידברות וארגונים נוספים, שהדגיש כי ההפגנה הערב היא בבחינת 'יריית פתיחה' במאבק ציבורי נחוש ותקיף להורדת התכנית 'היהודים באים' ולקבל שוויון מלא בכל הקשור לתאגיד הממומן מכספי הציבור בישראל.

תגיות:עצרתמחאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה