חדשות בעולם

חתנו היהודי של טראמפ ישלח את ילדיו לבית הספר: "הסיכוי שלהם למות מקורונה - אפסי"

בעוד שהורים רבים בארץ ובעולם מתלבטים האם כדאי לשלוח את הילדים לבית הספר על רקע משבר הקורונה ג'ארד קושנר, חתנו של הנשיא דונדלד טראמפ, אמר במהלך מסיבת עיתונאים  כי ישלח את ילדיו לבית הספר היהודי, עם פתיחת שנת הלימודים בראשון לספטמבר. "הסיכוי שלהם למות מקורונה נמוך פי שישה מהסיכוי שלהם למות משפעת"

הנשיא טראמפ עם חתנו ונכדיו היהודים (תמונה מתוך עמוד הפייסבוק של איוונה טראמפ)הנשיא טראמפ עם חתנו ונכדיו היהודים (תמונה מתוך עמוד הפייסבוק של איוונה טראמפ)
אא

בעוד שהורים רבים בארץ ובעולם מתלבטים האם כדאי לשלוח את הילדים לבית הספר על רקע משבר הקורונה - ג'ארד קושנר, חתנו של הנשיא דונדלד טראמפ, אמר במהלך מסיבת עיתונאים  כי ישלח את ילדיו לבית הספר היהודי, עם פתיחת שנת הלימודים בראשון לספטמבר. 

כידוע, ג'ארד נשוי לבתו של טראמפ, איוונקה, והשניים מקורבים לרב לוי שמטוב, שליח חב"ד בוושינגטון - עמו הם גם מתייעצים בשאלות אישיות שונות. 

למרות החששות סביב ההידבקות בנגיף, בני הזוג החליטו כי ישלחו את שלושת ילדיהם לבית הספר היהודי שבו הם לומדים - מילטון גוסטמן בבירה, זאת לאחר תזכיר בן 17 עמודים שנשלח על ידי הנהלת בית הספר, ובו הנחיות וקווי מתאר לתכנית פתיחת בית הספר. 

"הקורונה משפיעה על בני אדם בדרכים שונות", אמר קושנר במסיבת העיתונאים. "היום אנחנו יודעים על הנגיף הזה הרבה יותר ממה שידענו עליו כשהוא רק התפרץ, ואיני מפחד לשלוח את ילדיי לבית הספר. הסיכוי של הילדים למות הקורונה, הוא פי שש יותר נמוך מהסיכוי שהם ימותו משפעת. לכן, על סמך הנתונים שבידיי - אני לא רואה לנכון שלא לשלוח אותם".

תגיות:יהודיםטראמפקושנרג'ארד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה