פעילות הידברות

גם אתם מודאגים מכמות שעות המסך של הילדים? הידברות מציגה פתרון: "עולם הילדים"

תקופת הקורונה והשינויים בסדר היום גרמו לילדים רבים "לשוטט" ולהכיר פלטפורמות פרוצות ומסוכנות. אם גם לכם חשוב חינוך ילדיכם, להידברות יש פתרון מושקע, חינוכי ומפוקח: "עולם הילדים"

  • כ"ו אב התש"פ
אא

דורנו מלא במדריכים חינוכיים, ספרי חינוך שמנסים לתת מענה למצוקות הדור, תובנות כיצד למשוך את הילדים לדרך התורה והמצוות ועוד. אבל מול המסכים הקורצים, קשה מאוד לתת מענה ממשי לילדים שטעמו ונפגעו: ראו אפליקציות מזיקות ומסוכנות אצל חברים, בני דודים, שכנים ועוד. אותם ילדים עלולים לחוש שהם "מפסידים" משהו צבעוני ומהנה שנמצא בחוץ, אף על פי שכולנו יודעים שמדובר בתכנים פסולים ומזוהמים, שמי שלא נחשף אליהם – פשוט הרוויח.

בעקבות פניות רבות של הורים, וגם בעקבות דיווחים העולים מן השטח על שעות מסך רבות, לעתים כלל ללא פיקוח, החלטנו בהידברות להקים מיזם ענק, שאפתני ומושקע מאוד בשם אתר "עולם הילדים". האתר כולל כמות אדירה של תכניות וסרטים שעברו את הוועדה הרוחנית בארגון ("משל הקדמוני", "עודד וחברים", "צור משלנו", "חדשות בזמן", "התחנה שלנו" ועוד); משחקי רשת מושקעים ומהנים, רובם עם מסר חינוכי מועיל; ספרי קומיקס מלאים שניתן לקרוא אונליין ("ניצחתי אותך אייכמן", "מלכיאל דש", "טיסה 079", "סוביבור", "בין קורי העכביש", "אלקטרז" ועוד), מאות סרטוני יצירה (פלסטלינה, יצירות מנייר, לימודי ציור ועוד) וגם קטעים מקייטנת הידברות ששודרה בימי הקיץ, לטובת ילדי הקירוב של הידברות.

לאור ההשקעה העצומה, וכיוון שבהידברות מתכננים להפיק וליצור עוד ועוד סרטונים חינוכיים, משחקים ויצירות – הוחלט להציע את האתר בדמי מנוי חודשיים של 47 שקלים (ללא התחייבות! ניתן לבטל בכל זמן שרוצים). מדובר בסכום שווה לכל נפש, שבהחלט שווה את ההשקעה שלכם בחינוך הילדים.

התגובות שזורמות להידברות מביעות הערכה גדולה אל מול הניסיון להציע אלטרנטיבה לילדי הקירוב, על מנת שלא ירעו בשדות זרים. האתר זוכה לעיצוב מושקע של חברת עיצוב מובילה בשוק, פלטפורמה איכותית ונוחה במיוחד עבור ילדים, ומובן שגולת הכותרת היא התכנים, שנבחרו והופקו בקפידה, בהכוונת ועדה רוחנית, ובהשקעה כספית עצומה.

פיצה משפחתית, מגן מסך לנייד או ספר הדרכה בנושא חינוך, עולים יותר מדמי המנוי החודשיים לאתר. הסכום עצמו זניח ביחס לתועלת. אתם מוזמנים להיכנס לכאן, להתרשם מהשפע העצום של התכנים, ולהצטרף אל אלפי ההורים שכבר הביעו אכפתיות ואחריות כלפי התכנים שילדיהם צורכים.

היכנסו עכשיו לאתר הילדים החדש, והתרשמו משפע של סדרות חינוכיות, משחקים, יצירות, קומיקסים ועוד הרבה הפתעות. לפרטים לחצו כאן.

תגיות:סרטיםעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה