ט"ו באב

להתחבר לאהבה היציבה של הקב"ה: תפילות לט"ו באב

כאשר אנו מתחברות לאהבה היציבה של הבורא אלינו, ומוכנות לקבל ולהפנים אותה לעומק הלב, אנו מוכנות לרפא את הגישה והיחס שלנו לעצמנו. בכוח חיבור זה מתרפאים הרבה רגשות שליליים ומערכות יחסים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הגענו לזמן חשוב וגדול מאוד בשנה. התאריך ט"ו באב טומן בתוכו עניינים חשובים.

מוקדש לכל מי שזקוקה לזיווג, ומתאים לכל אישה.

הרבה קוראים ליום הזה "חג האהבה". יש לי כ"כ הרבה מה לכתוב על אהבה...

אהבה יציבה לבורא, אהבה אמתית לעצמנו, אהבה ולב פתוח לזולת.

כדי להגיע באמת לרגש אהבה אמתי שכולנו זקוקים לו כ"כ, והוא כמזון לנפשנו ונשמתנו, צריך להתחבר לעומק הנשמה, ומשם להתחבר לאהבה היציבה העמוקה ואינסופית של הבורא כלפינו.

מה שיאפשר את זרימת האהבה בתוך מערכות היחסים שלנו, הוא מערכת יחסים טובה ותקינה עם הבורא ועם עצמנו. ברגע שאנו בעצמנו לומדות לאהוב את עצמנו עם כל מה שיש בנו, ולאשר את כל חלקי האישיות המגוונים שלנו, כך באותה מידה אנו זוכות להרגיש זרימה של אהבה מהסביבה החיצונית אל תוך לבנו.

כאשר אנו מתחברות לאהבה היציבה של הבורא אלינו, ומוכנות לקבל ולהפנים אותה לעומק הלב, אנו מוכנות לרפא את הגישה והיחס שלנו לעצמנו. בכוח חיבור זה מתרפאים הרבה רגשות שליליים ומערכות יחסים.

הגישה הזו כתובה בתפילות המצורפות, אז הנה התפילות של היום, באהבה גדולה ממני.

 

תפילה לזיווג

אבי הרחמן והמיטיב, מזווג הזיווגים, הנני פונה אליך בבקשה ובתחינה שתזכה אותי להקים לך בית נאמן בקדושה ובטהרה לעבודתך, בית שבו תשרה שכינתך.

לשם כך זכני להיפגש עם נשמתי המשלימה האמתית, ולזכות לחיבור נשמתי אמיתי.

אנא שלח לחיי אדם שמחובר לשורש האהבה, שמחובר לנשמתו. זכני להיפגש עם אדם המזהה את עצמו עם נשמתו, ומחובר לאהבתך כלפיו.

זכנו להתאחד באופן שנזכה לאהבה שאינה תלויה בדבר, לאהבה נשמתית שאינה תלויה בחומר, שאינה תלויה בגוף. אהבה פנימית, עמוקה ויציבה, ונזכה להתאחד ממש בכוחות משותפים להגביר את האור בעולם, לזכות שתשכין את שכינתך בתחתונים בזכותנו, ובינינו, ליצור ביחד נשמות מחוברות ומאירות.

זכני להיות במקום פנימי שיודע להעניק לזולת אהבה אמתית, כי עצם הרגשת האהבה נותנת חיות.

למדני לתת לאדם השני ההרגשה שאני אוהבת אותו באמת. זכני להתחתן מתוך כוונה להיטיב ולהעניק מטובי לבן זוגי העתידי. זכנו להתאחד מכוח האהבה שלך אלינו.

אבא רחמן, תזכור שאתה השדכן שלי, ואני תולה תקוותי רק בך! מוסרת זיווגי בידיך המרחמות, מוסרת את זיווגי למי שמכיר את עומק נשמתי ויודע בדיוק מה הכי מתאים לי!

 

תפילה לזיווג עם חבר נשמתך

מזווג הזיווגים, תקיף בעל היכולת ובעל הכוחות כולם!

היום הזה מבקשת אני ממך שתפתח את ליבי ואת כל חלקי אישיותי לזוגיות מלאת אהבה וריפוי, לזוגיות כזו שתהיה ממש תשקיף של אהבתך כלפי, של נאמנותך אלי, של הקשר בינינו.

אני מבקשת ומזמינה ממך מאוצר מתנות חינם, כי א-ל ישועות אתה, את החלק השני של נשמתי, כי בלעדיו איני שלמה.

אני מבקשת את החלק הזכרי של נשמתי, את החלק המשפיע, התומך, החזק, היציב, המחובר והמחבר.

עשה הכל, אבא רחמן, כדי להפגיש אותנו! זכנו לחיות ביחד בזוגיות מלאת אהבה, בזוגיות מפרה, מפתחת ומתפתחת, מלאת תוכן רוחני עשיר, מלאת חיבור נשמתי עמוק.

חבר אותי, מזווג הזיווגים, עם חבר נשמתי.

היום הזה, אבא רחמן מיטיב לכל, המרחם על כל הנכנע ומבקש רחמיך, אני ממש מבקשת ממך שתפתח את הלב שלי באמת ובעומק, תרפא את כל מה שצריך ריפוי בתוכי, שאזכה לאהבה נשמתית אמיתית.

אני מזמינה את חבר נשמתי ממך, אבא רחמן שלי, ישועתך כהרף עין. זכני לשותף אמיתי לחיי, וביחד נעבוד אותך בשמחת אין קץ.

בט"ו באב, שנקרא חג האהבה, אני רוצה שוב לפתוח את לבי.

לאהוב את עצמי מחדש. לאהוב את עצמי אהבה מעשית, אהבה חזקה, אהבה שתייצר נאמנות גדולה לצרכי נשמתי, אהבה עצומה שתתגבר על כל המניעות המונעות ממני לתת לעצמי את כל סוגי ההזנה שאני זקוקה לה. אהבה כזו שלא תיטוש אותי לעולם, גם ברגעים שכולם זקוקים לי ולוקחים ממני את עצמי - להמשיך להיות קשובה ולתת ממקום מחובר ובוחר.

אני רוצה לבחור באהבה, אני רוצה לאהוב ללא גבולות. אני רוצה לאהוב אותך מחדש, אבא רחמן, שיתמלא לבי מחדש בנוכחותך המרפאה והאוהבת. רוצה מחדש את הקשר הכי עמוק וחזק ויציב בחיי - הקשר איתך, יוצרי ובוראי, אוהבי, גואלי.

פתח את לבי מחדש להרגיש את גודל אהבתך האינסופית, ללא תנאי, שזורמת באופן תמידי ממך אלי. פתח את לבי להפנים את אהבתך הנאמנה, המסורה. להרגיש חבוקה. להרגיש בת שלך, אהובה.

תגיות:ט"ו באביום האהבה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה