חדשות בריאות

ירידה חדה במספר הבדיקות: 625 אובחנו בקורונה

מספר הנשאים הפעילים עומד על 26,137, מתוכם רק 752 מאושפזים כעת בבתי החולים: 328 במצב קשה ו-96 מונשמים. מאז פרוץ המגפה בישראל נפטרו 531 חולים, 3 מתוכם מחצות. מוקדי הסיכון בתחלואה הם היישובים אלעד, בני ברק, מודיעין עילית, טייבה, ירושלים, קלנסווה וביתר עילית

בדיקות קורונה במודיעין עילית, בשבוע שעבר (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)בדיקות קורונה במודיעין עילית, בשבוע שעבר (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (ראשון) כי ביממה האחרונה אובחנו בישראל 625 נדבקים בקורונה – הנתון הנמוך ביותר מאז 20 ביוני. הירידה בשיעור החיוביים נובעת ממספר בדיקות נמוך במיוחד, שעמדו בסוף השבוע על 7,739 בלבד. לצד זאת, שיעור התוצאות החיוביות, 8%, דומה לזה שנרשם בשבוע האחרון.

על פי נתוני המשרד, מספר הנשאים הפעילים עומד על 26,137, מתוכם רק 752 מאושפזים כעת בבתי החולים: 328 במצב קשה ו-96 מונשמים. מאז פרוץ המגפה בישראל נפטרו 531 חולים, 3 מתוכם מחצות.

בימים האחרונים ביצע משרד הבריאות בין 15 ל-20 אלף בדיקות, אחרי שבשבועות שקדמו להם רשם שיא של כ-30 אלף בדיקות ביום. ככל הנראה, הירידה במספר הבדיקות נובעת מהיעדר ביקוש, בין היתר בשל החמרת הקריטריונים של הנבדקים כך שיכללו רק בעלי תסמינים, לצד קיצור תקופת הבידוד של חולי קורונה כך שייצאו מבידוד לאחר בדיקה שלילית אחת וכעבור 13 ימים בלבד מעת האבחון. במרכז המידע והידע של אגף המודיעין בצה"ל אמרו היום כי מספר הבדיקות, הנמוך מאוד אף ביחס לסופי שבוע קודמים, הוביל למספר חולים מאומתים חדשים נמוך במיוחד. "להערכתנו, נתון זה אינו משקף את תמונת התחלואה האמיתית".

מנתוני מרכז המידע והידע עולה כי מוקדי הסיכון בתחלואה הם היישובים אלעד, בני ברק, מודיעין עילית, טייבה, ירושלים, קלנסווה, ביתר עילית ועין מאהל.

תגיות:בדיקות קורונהמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה