נטורופתיה ורפואה טבעית

שושנה ברגל? גם זו לטובה!

לא משנה מה מיקום המחלה או הזיהום - זו התחלה של תהליך ריפוי נפלא שהקדוש ברוך הוא טמן בגופנו באמצעות החיידקים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שושנה היא דלקת בשכבת הדֶרמיס בעור, והיא נגרמת ע"י חיידקים. התסמינים: חום גבוה, רעידות, צמרמורות, תשישות, כאבי ראש, הקאה וחולשה כללית בתוך 48 השעות שלאחר הזיהום הראשוני, ופריחה אדמומית דלקתית, לרוב בשוקיים. הטיפול במחלה כולל מתן אנטיביוטיקה באופן פומי או תוך ורידי באשפוז, בהתאם לחומרת המצב.

הרמב"ם, שהיה גדול הרופאים, כתב בהלכות דעות שמי שישמור על אורח חיים בריא, כפי שפירט בספרו, הוא ערב לו כי לא יבוא לידי חולי כל ימי חייו. הכיצד הבטיח זאת? אם נבין שהסוד של "מחלה" הוא הצטברות רעלים בתוך המערכת, נסיק מכך שאורח חיים בריא יעזור לגוף לא לצבור הרבה רעלים, וכך לא לחלות לעולם! (הלכות דעות ד', ל').

עפ"י הבריאות הטבעית יש רעלים, שכשהם מגיעים לכמות גדולה מדי - הם מפריעים לתפקוד האיברים והגוף פולט אותם החוצה ע"י "מחלה" (מצב חירום). אז מה עושים? צריך להבין כי מחלה היא בעצם הניסיון של הגוף להיפטר מעודף רעילות. שושנה גם היא ניסיון של הגוף לפלוט רעילות. מחלה היא לא משהו חיצוני שנוחת על האדם כך סתם, אלא תהליך פנימי שדוגר הרבה זמן לפני שמתפרץ. לכן, סוד הבריאות הטבעית הוא – תחיה אורח חיים בריא, לפני שהגוף ינקה אותך בכפייה (ע"י מחלה).

לא משנה מה מיקום המחלה או הזיהום - זו התחלה של תהליך ריפוי נפלא שהקדוש ברוך הוא טמן בגופנו באמצעות החיידקים. על מנת לתאר הליך זה, שכל בקטריולוג מודע לו, חובה להבין מהו תפקידו של חיידק. תפקידו הוא לפרק רקמה אורגנית מתה, ולהחזיר את היסודות המרכיבים אותה בחזרה לטבע (פועלי המחזור של הגוף). הוא אינו ניזון מתא חי ובריא, ולא תוקף אותו לעולם! החיידקים מצויים בכל הגוף, ותוכנתו ע"י הבורא יתברך לנקות ולפרק רקמות אורגניות מתות בלבד.

עודף פסולת מגורמים שונים: הרגלי תזונה קלוקלים, תרופות, סטרס וכו', גורמים לחיידקים לעבוד ביתר שאת ברקמות שנפגעות מעודף רעילות, ולפרקן (בתהליך דלקתי). אז מה חשוב לדעת? אם רוצים שהליך ניקיון (דלקת) זה יסתיים מהר, חייבים להפסיק להרעיל את הגוף מספר ימים עד שבועות (תלוי במקרה) ע"י שתיית מים, מיצים או תזונה עשירה בירקות ובפירות. זה הרעיון. כי ברגע שהגוף מגביר את כוחות הריפוי על כוחות ההרס, יש ריפוי מהיר (כולל הרזיה נפלאה), והחיידקים מסיימים פעולתם תוך זמן קצר (הדלקת מסתיימת מהר). מתחת לפני השטח, רקמה חדשה של תאים נוצרת, והרי לכם החלמה מהירה של רקמות דלקתיות בכל איברי הגוף: בשלפוחית השתן, בקיבה, בחניכיים, במעי, בעור וכו'.

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הנטורופתית רות ליאת פלץ (ללא עלות), חייגי 073-2221290

תגיות:רגלייםבריאותשושנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה