חדשות יהדות

הרב גרשון אדלשטיין: "בלי זהירות – זו סכנת חיים ממש"

"המצווה המוטלת עלינו בתקופה זו היא שמירת הבריאות", אמר הרב גרשון אלדשטיין, "ובוודאי שתורה מגנא ומצלא, וראוי להתחזק בזה לזכות ולשמירת עם ישראל"

בעיגול: הרב גרשון אדלשטיין (צילום: Aharon Krohn / Flash90)בעיגול: הרב גרשון אדלשטיין (צילום: Aharon Krohn / Flash90)
אא

הרב גרשון אדלשטיין מסר שיעור טלפוני בנושא בין המצרים. במהלך השיעור, התייחס הרב לחובת שמירת הזהירות: "מחלת הקורונה עדיין קיימת, והיא מחלה מסוכנת שיכולה להיות סכנת חיים ממש. אבל יש אמצעים איך אפשר להיזהר. אם נזהרים עם האמצעים הידועים אין סכנה, אבל בלי זהירות זו סכנת חיים ממש".

"המצב הוא שהמחלה חזרה עכשיו בצורה קשה מאוד פה בארץ ישראל, זה צרת ציבור, ויש חיוב גמור לשמור על כללי הזהירות", הוסיף הרב, "לדאבוננו לא כל הציבור נזהר בזה וכולם חייבים להיזהר בזה, אלו ששומרים על כללי הזהירות יהיו בריאים בעזרת השם.

"בעת הזאת, המצוה המוטלת עלינו היא שמירת הבריאות, חמירא סכנתא מאיסורא, וחלילה להתרפות בזה. הזכות הגדולה היא מה שהיכלי הישיבות ומוסדות החינוך שוקדים על תלמודם כפי מה שאפשר ובלי חשש סכנה אי"ה. ובודאי תורה מגנא ומצלא, וראוי לשמור ולהתחזק בזה לזכות ולשמירת עם ישראל".

הרב יגאל כהן קורא לציבור לשמור על ההנחיות של משרד הבריאות: "אחים ואחיות יקרים, אנחנו נמצאים בתקופה מאוד מאוד מיוחדת. כתוב בתורה 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. בבקשה מכם, חובה על כל יהודי לשים מסכה כשהוא יוצא החוצה מהבית שלו, שזה דבר שהוא ממש מהתורה כדי שנישמר שלא נידבק ממחלת הקורונה", אומר הרב.

"בנוסף", אומר הרב, "מי שחייב בידוד, בבקשה לשמור על הבידוד. לשמור על כללי משרד הבריאות, כל הכללים שהם נותנים זה לטובתנו, כדי שנהיה בריאים וחזקים. בעזרת השם, נצא מזה בקרוב.

"אנא, אחים ואחיות יקרים. בבקשה שמרו על עצמכם, שימו מסכה איפה שצריך, שמרו על המרחק שצריך לשמור, בלי לחיצות ידיים, מה שמשרד הבריאות קובע. בעזרת השם נעבור את הגל הזה והקב"ה ישלח רפואה שלמה לכל חולי עמך ישראל ויאמר די לצרותינו, במהרה בימינו נזכה לראות בגאולה השלמה ונאמר אמן".

המשיח בוועדת הקורונה - הרב אהרון לוי בתובנה מנצחת:

 

תגיות:הרב גרשון אדלשטייןקורונהזהירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה