פעילות הידברות

"הקולינרית הצעירה": אוהבת לבשל? זה המקום בשבילך

תוכנית חדשה בערוץ הידברות מחפשת את הנערה שתדע לבשל הכי טוב, הכי טעים ובעיצוב הכי מושך. חושבת שאת מתאימה? כל הפרטים בפנים

  • כ"ג תמוז התש"פ
אא

מי שתהיה נוכחת בימים אלה במסדרונות בית הידברות בפתח תקווה לא תוכל לפספס את ההתלחשויות ואת ההתרגשות לקראת פרויקט מיוחד וראשון מסוגו בערוץ.

ניכר שקורה כאן משהו גדול וקצת שונה מכל מה שהכירו צופות הידברות. מדובר על תוכנית חדשה, צבעונית וטעימה בשם "הקולינרית הצעירה".

אם השם כבר גורם לכן לדמיין מנת רביולי עם רוטב שמנת ופטריות, וגבינת פרמז'ן לצד נגיעות של עלים ירוקים, אתן לא טועות. "הקולינרית הצעירה" תשודר במסגרת הרצועה החדשה "כמו גדולות" עם עדן הראל.

"הקולנרית הצעירה" תחפש את הנערה (12-16) שתדע לבשל הכי טוב, הכי טעים ובעיצוב הכי מושך, את המנה הכי טובה שהן יודעות לבשל.

הנערות לא תהיינה לבדן מול תנור לוהט או מחבת על אינדוקציה. את הפרויקט תלווינה בשידור שפיות ידועות שם, אשר ישפטו בין המנות ויתנו את הערותיהן על המנות באופן הכי מקצועי שיש.

בנוסף, כי אין כמו מראה עיניים, תשתתפנה בתוכנית גם מעצבות שתלמדנה את הבנות איך להגיש מנה בצורה נכונה ומעוצבת, כמיטב המסורת במסעדות הכי נחשבות.

בכל תוכנית יתחרו שתי נערות על מנה, זו מול זו, כאמור בניצוחן של שפיות ידועות שם. המנה המנצחת תזכה בפרס, אבל גם תעביר את המתחרה לשלב הבא – להתחרות מול נערות אחרות, שניצחו גם הן בתוכניות אחרות.

כל אחת יכולה להשתתף ב"הקולנרית הצעירה", להציג את כישרונותיה בתחום הבישול והאפייה ולהשתתף בתחרות. כל שעליכן לעשות הוא לשלוח מייל לכתובת:GDOLOT@HTV.CO.IL,  להכין את התבלינים ולהדליק את הגז.

בהצלחה לכולן.

תגיות:בישולערוץ הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה