חדשות בריאות

הרשות הפלסטינית: תינוק בן 12 ימים מת מקורונה

לפי משרד הבריאות הפלסטיני, 37 מהמתים הם מאזור חברון, חמישה מאזור ירושלים והשאר פזורים במחוזות שכם, קלקיליה ובית לחם. ברצועת עזה נרשם עד כה מקרה מוות אחד של חולה קורונה. מספר החולים בגדה עלה ל-6,028

מחנה הפליטים רפיח, החודש (צילום: פלאש 90)מחנה הפליטים רפיח, החודש (צילום: פלאש 90)
אא

משרד הבריאות הפלסטיני הודיע היום (שלישי) על מותו של תינוק בן 12 ימים שחלה בקורונה. זה המקרה הראשון שבו מדווח על מוות של חולה קורונה צעיר ביותר. התינוק, מאזור יטא שליד חברון, סבל לפי מקורות רפואיים ממום מולד בליבו, לצד בעיות בריאותיות קשות שהציבו אותו בסכנת חיים.

בד בבד, מספר המתים מסיבוכי הנגיף בגדה המערבית עלה ל-46, מהם 16 מתו בשבוע האחרון. לשם השוואה, לפני שלושה שבועות עמד מניין הקורבנות על 11 בלבד, מה שהוביל את הנשיא הפלסטיני אבו מאזן ללעוג, על פי הדיווחים, על ראש הממשלה בנימין נתניהו. "ראש הממשלה שלכם הציג עצמו כקוסם שהצליח לנצח את הנגיף", אמר, "הוא סיפר שמנהיגי מדינות בעולם מתקשרים אליו ללמוד איך ללחום במגפה. אם הוא כזה קוסם עם 300 מתים, מה אני עם חמישה מתים?"

לפי משרד הבריאות הפלסטיני, 37 מהמתים הם מאזור חברון, חמישה מאזור ירושלים והשאר פזורים במחוזות שכם, קלקיליה ובית לחם. ברצועת עזה נרשם עד כה מקרה מוות אחד של חולה קורונה. מספר החולים בגדה עלה ל-6,028.

לפני שבועיים הודיעה הרשות הפלסטינית על החזרת הסגר הכללי בכל שטחה, בשלב הראשון למשך חמישה ימים. במסגרת ההגבלות החדשות ייסגרו כלל החנויות והעסקים ברשות הפלסטינית, למעט חנויות לממכר מזון ובתי מרקחת. מדובר בהחמרה משמעותית של הצעדים לבלימת התפשטות הנגיף, אחרי ששבוע קודם לכן כבר הודיעה הרשות על הגבלות חדשות בשל הזינוק במספר הנדבקים.

תגיות:הרשות הפלסטיניתקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה