חדשות בריאות

השר לביטחון הפנים מינה יועץ לחברה החרדית

בהמשך לסיכום שהושג עם ראשי הסיעות החרדיות, מינה השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, את ניצב (בדימוס) אריק יקואל לראש הצוות המייעץ לו בנוגע לחברה החרדית

אוחנה (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)אוחנה (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)
אא

השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, מינה אתמול (ראשון) את ניצב (בדימוס) אריק יקואל לראש הצוות המייעץ לו בנוגע לחברה החרדית. כך נמסר מלשכתו של אוחנה.

יקואל (63), נשוי ואב לעשרה, בוגר הפקולטה לכלכלה ומנהל עסקים באוניברסיטה העברית, שימש בעברו כקצין חבלה ראשי וראש אגף תכנון וארגון במשטרת ישראל. יקואל הוא החרדי הראשון שהגיע לדרגה זו במשטרת ישראל.

אוחנה קיבל את ההחלטה על מינויו של יקואל בהמשך לסיכום שהושג ביום שישי עם ראשי הסיעות החרדיות, ועל רקע הטענות הקשות נגד התנהלותה של המשטרה מול הציבור החרדי.

אמש כבר השתתף יקואל בדיון שקיים אוחנה עם ראשי רשויות חרדים ונציגים נוספים מהחברה החרדית. בדיון נכחו גם מנכ"ל המשרד, ניצב (בדימוס) משה (צ'יקו) אדרי, מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, ורב המשטרה, הרב רמי ברכיהו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייוועד הבוקר עם חברי סיעת ש"ס בראשות שר הפנים אריה דרעי. בפגישה, בה ייטלו חלק גם אוחנה ושר הבריאות יולי אדלשטיין, ידונו המשתתפים בהגבלות שהוטלו באזורים חרדיים ברחבי הארץ ובטענות על אלימות שוטרים נגד חרדים.

שר הפנים אריה דרעי תקף אתמול בחריפות את התנהלות המשטרה מול הציבור החרדי. בדברים שאמר בישיבת הממשלה, הוא גינה התנהלות זו כ"אכיפה בררנית" נגד הציבור החרדי: "ראינו אתמול בערב שתי הפגנות. הפגנה אחת בכיכר רבין בתל אביב, בהשתתפות עשרת אלפים איש, והפגנה בשכונת רוממה בירושלים בהשתתפות עשרות חרדים. בהפגנה בתל אביב לא תמיד נשמר ריחוק, לא הייתה הקפדה על ההנחיות ולא ראינו אלימות כלפי המפגינים. בשכונת רוממה, ראינו סרטון שבו חרדי שואל שוטר מדוע אינו עוטה מסכה. בתגובה הכה השוטר באגרוף בפניו של החרדי, ומנע אפשרות להעניק לו עזרה".

"יש כאן אלימות מכוונת של שוטרים נגד מפגינים חרדיים, זה חייב להיפסק", הצהיר דרעי. "כנציג מפלגה חרדית בממשלה, לא אוכל להשלים עם האלימות הקשה של השוטרים נגד החרדים. זה חייב להיפסק, ומיד".

תגיות:אמיר אוחנהנגיף הקורונההמשרד לביטחון הפנים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה