חדשות בריאות

מדינת תל אביב: חולדאי תועד בשיט בכינרת ללא מסכה

ראש העיר תל אביב, שהשתתף בשיט בכינרת, צולם כשהוא אינו עוטה מסכה על פניו. בתקופה האחרונה נרשמה עלייה תלולה בתחלואת הקורונה בתל אביב. חולדאי: "אכן יש להקפיד, שגיתי"

  • י"ז תמוז התש"פ
חולדאי (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)חולדאי (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

ראש העיר תל אביב, רון חולדאי, תועד אתמול (רביעי) במהלך שיט בכינרת, כשהוא אינו עוטה מסכה על פניו, בניגוד להנחיות משרד הבריאות. כך פרסם איתי שיקמן בכאן חדשות. על סיפון הסירה הקטנה שהו באותה עת רעייתו של חולדאי, אנשים מבוגרים נוספים וזמרים ידועים – כולם ללא מסכות.

בריאיון אתמול לערוץ הרשתי דמוקרטTV  סיפק חולדאי בן ה-75 התבטאות שנויה במחלוקת, כאשר אמר כי אם לא היה בקבוצת סיכון בשל גילו המבוגר – היה "הולך להידבק בכוונה". דבריו נאמרו על רקע מקרים רבים, שתועדו בתקופה האחרונה בתל אביב, של התקהלויות המוניות ושל אי עטיית מסכה – בניגוד להוראות משרד הבריאות.

בעקבות העלייה הניכרת בתחלואת הקורונה בתל אביב, פנה חולדאי בתחילת השבוע במסר מצולם לתושבי עירו: "בימים האחרונים יש עלייה בהידבקות בכל חלקי העיר. ההידבקות לא מוגבלת לשכונה אלא מתפשטת בכל השכונות. זה קורה, כנראה, כי אנשים לא מקפידים על הכללים. לא שומרים על ריחוק, לא חובשים מסכות, ובעיקר מבלים בהתקהלויות גדולות בבתים ובחללים סגורים".

"אף אחד מאיתנו לא רוצה לחזור לתמונות של עיר ריקה", הוסיף חולדאי. "זה תלוי בכל אחת ואחד מאיתנו. אז בבקשה: שימו מסכות, שמרו על מרחק, הקפידו על היגיינה".

בתגובה לדיווח על השתתפותו נטולת המסכה בשיט, מסר חולדאי: "אכן יש להקפיד, וכך אני עושה תמיד. במקרה זה הסרתי את המסכה לצורך צילום משותף. שגיתי".

תגיות:רון חולדאימסכותתל אביבנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה