חדשות בעולם

בחור ניקה את העיר אחרי הפגנות, לא תאמינו איזו מתנה הוא קיבל

בוגר בית ספר תיכון בניו יורק הזדעזע לראות את ההרס שנגרם לעירו אחרי ההפגנות האלימות, והחליט לנקות את הרחובות. בבוקר הופתע לקבל מתנות שלא חשב שיקבל אי פעם

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

לאחר שאנטוניו ג'ין, בוגר בית ספר תיכון בניו יורק, ראה את ההפגנות הנוראות בעירו והלכלוך שנגרם מהן, הוא לא בילה דקה אחת בדאגה. במקום זאת הוא התחיל לנקות. הוא ודאי לא ציפה לקבל מתנות על כך, ומה שקרה לאחר מכן הדהים אותו לחלוטין.

אנטוניו רק רצה לוודא שלאנשים לא תהיה בעיה ללכת בבוקר לעבודה, ולכן יצא החוצה בהחלטה של רגע. "זה משהו שאמי המנוחה ודאי היתה עושה אם הייתה בחיים", הוא אמר. ב-2 לפנות בוקר הוא יצא לרחובות, והמשיך במשך 10 שעות רצופות. כשצוות ניקיון מאורגן הגיע לשדרת באייליי למחרת בבוקר על מנת לפנות את הבלגן, ציפתה להם הפתעה נעימה: אנטוניו כבר עשה את רוב העבודה.

השמועה על מעשיו של אנטוניו התפשטה במהירות הודות לכתבה ברשת מקומית. כשאדם בשם מאט בלוק ראה את הכתבה, הוא ידע מיד מה לעשות עם ה"מוסטנג קבריולט" שהיתה בבעלותו. "לא הצלחתי למכור אותהף וזו היתה דרך טובה עבורי להפטר ממנה ולדעת שמישהו הולך להעריך אותה", סיפר מאט לכתב.

התברר שלמכונית יש משמעות גדולה יותר עבור אנטוניו ממה שמאט יכל לדמיין אי פעם. אמו של אנטוניו, שנפטרה שנתיים קודם, נהגה במכונית זהה לחלוטין. אנטוניו סיפר לכתב הCNN- שהוא הופתע כל כך מצירוף המקרים עד ש"לא היו לו מילים". ואם לא די בכך, חברת ביטוח מקומית הבטיחה לכסות את עלויות הביטוח של הרכב למשך שנה.

אך זה לא הכל. לפני אותו שבוע, אנטוניו התכוון להתחיל לימודים בבית ספר מקומי, במטרה לחסוך מספיק כסף ללימודים בקולג'. עכשיו ניתנה לו מלגה מלאה מהקולג' המקומי, והוא יוכל להתחיל את לימודיו כבר בשנה הקרובה, מבלי שיצטרך לשלם עליהם. אנטוניו הופתע והתרגש מאוד מהמחווה. "פשוט עצרתי והתחלתי לבכות", הוא אומר. אך יותר מכל, לדבריו, הוא מקווה שמעשיו הטובים משמחים את אמו המנוחה.

תגיות:רחובותניו יורקניקיון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה