חדשות בריאות

משרד הבריאות: 6,556 חולי קורונה פעילים, מניין הקורבנות עלה ל- 319

ביממה האחרונה אובחנו 492 נדבקים חדשים. מצבם של 46 חולים מוגדר קשה, מתוכם 24 מונשמים. קבינט הקורונה יתכנס בצהריים לדיון נוסף בהחמרת ההגבלות על הציבור

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני) על פטירתו של חולה קורונה נוסף במהלך הלילה. בכך עלה מניין קורבנות הקורונה בישראל ל- 319.

על פי הנתונים, ביממה האחרונה אובחנו 492 נדבקים חדשים. מספר החולים הפעילים עומד על 6,556, מתוכם 222 מאושפזים בבתי חולים. מצבם של 46 חולים מוגדר קשה, ביניהם 24 מחוברים למכונות הנשמה. מספר החולים במצב בינוני עלה ב- 24 השעות האחרונות מ- 50 ל- 58.

מספר הבדיקות לאבחון קורונה שנערכו אתמול הסתכם ב- 10,138, ומחצות נערכו 4,522 בדיקות נוספות. מתחילת התפרצות המגפה אותרו בישראל 23,989 נדבקים, מתוכם החלימו 17,114.

ממשרד החינוך נמסר, כי מספר מוסדות החינוך הסגורים בשל מקרי הידבקות בקורונה עלה ל- 256. מניין החולים בקרב התלמידים ועובדי ההוראה עלה ל- 1,008, ו- 23,748 נמצאים בבידוד מניעתי.

דוח חדש של מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה, שפורסם הבוקר, מלמד כי מוקדי התחלואה ה'אדומים' ביממה האחרונה ממשיכים להיות בבת ים, אשדוד, טבריה, אלעד וערערה שבנגב. מוקדים פעילים נוספים נמצאים בכפר קאסם, רהט, בני ברק, לוד וירושלים. על פי נתוני המרכז, המופעל על ידי אמ"ן, קצב הגידול בתחלואת הקורונה בימים האחרונים עומד על 7% בממוצע. אם קצב זה יישמר, מספר החולים הפעילים יוכפל בתוך עשרה ימים.

קבינט הקורונה יתכנס בצהריים, כדי לדון בהחמרת ההגבלות על הציבור בעקבות העלייה התלולה בתחלואה. הדיון החל אתמול, אך הופסק בעקבות התנגדות חריפה שהביעו שרים להמלצות שהציג משרד הבריאות.

שר הבריאות יולי אדלשטיין כינס אמש מסיבת עיתונאים, בה הציג את המתווה שגיבש משרדו להתמודדות התפשטות הנגיף. בין הצעדים הכלולים במתווה – הגבלות על התכנסויות באולמות אירועים ובבתי כנסת. "ההמלצות כמובן לא נעימות", אמר, "אך הן מחויבות המציאות, על מנת לטפל בנגיף בשלב זה ולא להגיע למצב של סגר כולל על המשק. משמעות סגר שכזה היא נזק כלכלי אדיר מימדים לכל בית בישראל. המטרה שלנו היא מקסימום תועלת במינימום נזק".

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה