חדשות בריאות

אור יהודה: 16 תלמידות ו-2 מורות אובחנו בקורונה

על פי נתוני משרד החינוך, מספר הנדבקים בנגיף הקורונה במערכת החינוך עומד על 789. על פי הודעת המשרד, 216 מוסדות חינוך נסגרו בשל תלמידים ועובדי הוראה שהתגלו כחולים

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

16 תלמידות ו-2 מורות מבית הספר "אור חנה" באור יהודה אובחנו כחולות בנגיף הקורונה. זאת, לאחר שביום שישי התגלתה מורה שנדבקה בנגיף, ובעקבות זאת הוחלט על סגירה לאלתר של בית הספר. לפי הודעת העירייה, התוצאות הללו מגיעות על רקע דרישתה לערוך בדיקות לכלל תלמידות וצוותי החינוך של בית הספר.

ראש העיר אור יהודה, ליאת שוחט, מסרה כי בתיאום עם מנהלת מחוז ת"א החליטה לסגור גם את בית הספר היסודי "אורות" הסמוך למוסד, מחשש להרחבת ההתפרצות של הנגיף. גם בית הספר היסודי "אור מנחם", שבו לומדים בני משפחה של תלמידות שנמצאו מאומתות, נסגר. שלושת המוסדות ייסגרו עד יום לשישי הקרוב, אז תתקבל החלטה חדשה בנושא לגבי המשך הלימודים. "חשוב להדגיש ששני בתי הספר היסודיים הללו יעברו החל ממחר ללמידה מרחוק", נמסר. החל ממחר גם מעון רבין בעיר נסגר באופן זמני עד לקבלת תוצאות של שתי מטפלות שעובדות במקום.

לפי נתוני עיריית אור יהודה, נכון לעכשיו נסגרו מספר כיתות נוספות במעונות היום בעקבות גל ההדבקה האחרון בעיר: מעון סביונים (כיתת בוגרים), מעון ענבל (שתי כיתות) ומעון ללי (שתי כיתות). מעון אניטה ישוב לפעילות מחר. בעירייה מתחו ביקורת על מדיניות משרד החינוך, שמסרב לשתף את הרשויות המקומיות במידע שנוגע למקומות שבהם שהו חולים מאומתים. עם זאת, הוחלט כי נציגי העירייה יפנו בעצמם אל החולים המאומתים כדי להסתייע בהם במטרה למנוע את התפשטות רחבה יותר של הנגיף.

"אנו עוקבים בדאגה אחרי הנתונים שמציבים את אור יהודה במקום לא טוב מבחינת התפשטות הנגיף. אנו גם ערים לכך שהתושבים ברובם מבינים היטב את המגמה וחזרו לשמור על הכללים הבסיסיים – עטיית מסיכה, שמירה על מרחק של 2 מטרים ושמירה על היגיינה אישית. יחד עם זאת, אנו קוראים לאלה שטרם הפנימו את חומרת המצב - המשך המגמה השלילית הזו עלולה להסב נזק קשה לעיר, לתושבים ולעסקים עם סגירה שתייצר הגבלות חריפות ביותר", אמרו בעירייה. החל מתחילת השבוע תוגברה האכיפה ברחבי העיר, הן במקומות הציבוריים והן בעסקים. על פי החלטת הממשלה, מוטלים קנסות כבדים לאלו שמפרים את ההנחיות.

על פי נתוני משרד החינוך, מספר הנדבקים בנגיף הקורונה במערכת החינוך עומד על 789. על פי הודעת המשרד, 216 מוסדות חינוך נסגרו בשל תלמידים ועובדי הוראה שהתגלו כחולים. כמו כן, 21,969 עובדי הוראה ותלמידים נמצאים בבידוד מניעתי.

תגיות:קורונהאור יהודהמערכת החינוך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה