חדשות בעולם

על רקע רצח השחור בארה"ב: מדוע התלהב חייל המשמר הלאומי מחסידי חב"ד?

"מאז שהגענו לכאן - אני מבחין שאתם אוהבים את זה. קיבלנו עוגיות, קיבלנו קפה, קיבלנו דונאטס. אתם עוצרים כאן רק כדי לומר שלום, למרות שלא יוצאת לכם מזה שום טובת הנאה. אני המום. אפילו המשטרה לוקחת אותנו ישר לבית חב"ד". קידוש השם

אא

על רקע המהומות בעקבות רצח הצעיר השחור ג'ורג' פלויד, בידי שוטר אמריקני, הוצבו חיילי המשמר הלאומי במקומות שונים בארה"ב - לרבות לוס אנג'לס.

בסרטון שהפך עד מהרה לויראלי סיפר אחד החיילים הגויים, בזמן שהוא מחזיק כוס קפה בידו ונראה רגוע ושלו, כי הקהילה היהודית במקום מאירה להם פנים ו'מצילה' אותם, להגדרתו.

"אין לי הרבה התנסות עם הקהילה היהודית", אומר חייל המשמר הלאומי בארה"ב בסרטון שהפך לויראלי. "אבל מאז שהגעתי לכאן שמתי לב שבאזור הזה יש קהילה גדולה מאוד של יהודים, ומאז שהגענו לכאן - אני מבחין שאתם אוהבים את זה. קיבלנו עוגיות, קיבלנו קפה, קיבלנו דונאטס. אתם עוצרים כאן רק כדי לומר שלום, למרות שלא יוצאת לכם מזה שום טובת הנאה. 

"אני המום. אתם יודעים מה? אפילו המשטרה לוקחת אותנו ישר לבית חב"ד. היא מורידה אותנו שם לפני המשמרת שלנו, כדי שנשתה משהו ונירגע. הבחורים שם נותנים לנו להשתמש בנוחיות, וממש משתדלים שיהיה לנו נעים. אתם פשוט מצילים את חיינו, כי בלעדיכם לא היו לנו כאן נוחיות או קפה", סיכם החייל בחיוך. 

תגיות:קידוש השםאמריקהחב"דהפיכהג'ורג' פלויד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה