חדשות בארץ

משרד התחבורה יוזם: פיילוט לאוטובוסים דו-קומתיים בקווים הבין-עירוניים

הפיילוט, שיוזמת שרת התחבורה מירי רגב, יכלול ארבעה אוטובוסים דו-קומתיים, שיופעלו במהלך הרבעון הראשון של 2021 בקווים הבין-עירוניים והפרבריים המהירים של חברת אגד

אוטובוס דו-קומתי בלונדון (תמונה: Shutterstock)אוטובוס דו-קומתי בלונדון (תמונה: Shutterstock)
אא

שרת התחבורה מירי רגב יוזמת ניסוי (פיילוט) חדש, במסגרתו יופעלו אוטובוסים דו-קומתיים בקווים בין-עירוניים של חברת אגד, וזאת כחלק מתהליכי ההתייעלות ושיפור השירות לנוסעי התחבורה הציבורית.

בהודעה ממשרד התחבורה נמסר, כי השלב הראשון של הניסוי – המשותף למשרד ולאגד – יכלול הפעלתם של ארבעה אוטובוסים דו-קומתיים, שייכנסו לשירות במהלך הרבעון הראשון של שנת 2021. מדובר בדגם אוטובוס של חברת MAN, הכולל 82 מקומות ישיבה. בשלב הפיילוט יופעלו האוטובוסים בקווים הבין-עירוניים והפרבריים המהירים.

עוד צוין בהודעה, כי בניסוי ייבחנו הפרמטרים הבאים: מידת ההתאמה של דגם האוטובוס לאקלים הישראלי ולתוואי השטח המקומי, יכולת קליטת הנוסעים, שימוש בתא מטען ייחודי המצוי בגב האוטובוס, והתאמתו למעבר גשרים ברחבי הארץ.

לדברי השרה רגב, "האוטובוס הדו-קומתי יאפשר הגדלת קיבולת הנוסעים והתמודדות עם המחסור בנהגים במערך התחבורה הציבורית. מדובר בחלק ממענה כולל לתחבורה ציבורית נגישה, מזמינה ונוחה לציבור הישראלי, שמטרתה לתת מענה לפקקים בכבישים ולאפשר ליותר ויותר אזרחים לוותר על הרכב הפרטי ולעשות שימוש בתחבורה הציבורית".

תגיות:אגדמשרד התחבורהמירי רגבאוטובוס דו-קומתי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה