חדשות בארץ

שר החינוך הודיע: אלו תאריכי הסיום של שנת הלימודים

שר החינוך יואב גלנט הודיע, כי גני הילדים וכיתות א'-ו' יסיימו את לימודיהם ב- 13 ביולי, ואילו החופש הגדול של תלמידי כיתות ז'-י' יתחיל ב- 1 ביולי. תלמידי י"א-י"ב ימשיכו בהכנות לבחינות הבגרות, שיסתיימו ב- 27 ביולי

(צילום: David Cohen/Flash90)(צילום: David Cohen/Flash90)
אא

שר החינוך יואב גלנט הודיע הערב (ראשון) כי שנת הלימודים הנוכחית תסתיים במהלך חודש יולי, בהתאם לשכבות הגיל השונות. בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים (כיתות א'-ו') הלימודים יסתיימו ב- 13 ביולי, בעוד כיתות ז'-י' ימשיכו ללמוד עד ה- 1 ביולי. תלמידי כיתות י"א-י"ב ימשיכו בהכנות לקראת בחינות הבגרות, שייפתחו ב- 22 ביוני ויסתיימו ב- 27 ביולי.

ילדי הגנים ותלמידי כיתות א'-ד' ימשיכו את לימודיהם במסגרת "בתי הספר של החופש הגדול". מסגרת זו תחל לפעול ב- 14 ביולי ותימשך עד ה- 6 באוגוסט.

ממשרד החינוך נמסר, כי ההחלטה התקבלה בשיתוף ובהסכמה עם משרד האוצר והשלטון המקומי. עוד צוין, כי בהתאם לסיכום עם הממונה על השכר באוצר ועם אגף התקציב במשרד, שעת למידה מרחוק תהא שוות ערך כספית ולימודית ללמידה פיזית בכיתה. חשיבותה של החלטה זו טמונה באפשרות, שמערכת החינוך תידרש בעתיד ללמידה מרחוק, אם בשל נגיף הקורונה או בשל סיבות אחרות.

הודעתו של גלנט על מועדי הסיום של שנת הלימודים באה על רקע חילוקי הדעות שהתגלעו בתקופה האחרונה בין משרד החינוך לארגון המורים והסתדרות המורים. בהסתדרות המורים סיכמו אומנם על הוספת 9 ימי לימוד, אולם דורשים כי מתווה זה יחול בשווה גם על ארגון המורים. ארגון המורים, בראשותו של רן ארז, מסרב בשלב זה להוסיף ימי לימוד מעבר ל- 20 ביוני, התאריך הרגיל בו מסתיימים הלימודים בכיתות ז'-י"ב. בתדרוך לכתבים הבהיר גלנט, כי אינו שולל פנייה לבית הדין לעבודה כדי לכפות על ארגון המורים את הארכת שנת הלימודים: "נעשה מה שיידרש".

 

תגיות:משרד החינוךמערכת החינוךיואב גלנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה