חדשות בריאות

לאחר שאחד העובדים נדבק בקורונה: בית הנשיא עבר חיטוי

מבית הנשיא נמסר, כי לשכת הנשיא חוטאה באופן יסודי על כל חלקיה. הנשיא ראובן ריבלין לא נדרש להיכנס לבידוד, ויחזור מחר לעבודה בלשכתו. משרד החינוך עדכן על עלייה נוספת בתחלואת הקורונה במערכת החינוך

החיטוי בבית הנשיא (קרדיט צילום: תומר רייכמן)החיטוי בבית הנשיא (קרדיט צילום: תומר רייכמן)
אא

בית הנשיא בירושלים עבר הבוקר (ראשון) חיטוי יסודי, לאחר שאמש התקבלה הודעה על עובד שעודכן כי הוא חולה בקורונה.

החיטוי בוצע בכל משרדי המתחם, לרבות במתקני השירותים והמטבח. מבית הנשיא נמסר, כי "לשכת הנשיא חוטאה באופן יסודי על כל חלקיה, ומחר יורשה הנשיא לשוב לעבודה ממנה". הנשיא ראובן ריבלין לא נדרש להיכנס לבידוד.

במקביל מתבצע הליך הבידוק האפידמיולוגי בהנחייתה הצמודה של הרופאה המחוזית, ד"ר חן זמיר-שטיין. בדיקות קורונה מבוצעות לנדרשים להן על פי הקרבה בה שהו ביחס לעובד החולה.

במהלך סוף השבוע דווח, כי שלושה מאבטחים במעון ראש הממשלה נדבקו בקורונה. ממשרד ראש הממשלה נמסר, כי אבחונם של המאבטחים התבצע במסגרת בדיקות שגרתיות לקורונה שבוצעו לפני מספר ימים. ראש הממשלה בנימין נתניהו נבדק אף הוא, ותוצאת הבדיקה יצאה תקינה. הוא לא נדרש להיכנס לבידוד, מאחר והמאבטחים שחלו מופקדים על השמירה מחוץ למעון ואינם שוהים בסביבתו. 

על פי נתוני משרד הבריאות, המעודכנים לשעה 8:00 בבוקר, מאז אמש אובחנו 33 חולי קורונה נוספים ברחבי הארץ. מאז תחילת ההתפרצות, אותרו בישראל 19,008 נדבקים, מתוכם 3,348 מוגדרים נכון לעכשיו כחולים פעילים. 34 חולים נמצאים במצב קשה, מתוכם 26 מחוברים למכונות הנשמה. מצבם של 45 חולים מוגדר בינוני. מספר הקורבנות שגבה הנגיף עומד על 300.

משרד החינוך עדכן הבוקר על עלייה נוספת בתחלואת הקורונה במערכת החינוך. מספר מוסדות החינוך שנסגרו עלה ל- 183. מניין התלמידים ועובדי ההוראה שנכנסו לבידוד מניעתי עומד על 25,669, ומספר החולים עלה ל- 506. מנתוני המשרד עולה, כי 40% מהחולים מגיעים מירושלים, רובם ממוקד ההתפרצות בתיכון הגימנסיה העברית בעיר. 15% מהחולים מגיעים מתל אביב, בעיקר מבתי ספר ביפו, ו- 4% נוספים הינם תושבי בני ברק. יתר התחלואה מפוזרת ברחבי הארץ במספרים קטנים. במשרד החינוך ציינו, כי במהלך הימים הקרובים ישובו 46 בתי ספר וגנים לשגרת פעילות.

תגיות:מערכת החינוךבית הנשיאנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה