חדשות בארץ

סקר: כל הפוליטיקאים שחברו לממשלה בניגוד לרצון המצביעים – בחוץ

סיעת ימינה בראשות נפתלי בנט, שהחליטה על הליכה לאופוזיציה ופתחה במאבק עם נתניהו, מתחזקת ל-8 מנדטים. יהדות התורה שומרת באופן יחסי על כוחה ומקבלת 7 מנדטים, מרצ מתחזקת אף היא על חשבון כחול לבן והעבודה וזוכה ל-6 מנדטים

פרץ ושמולי, באוגוסט (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)פרץ ושמולי, באוגוסט (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

מסקר חדשות 12 שפורסם הערב (שני) עולה כי אילו הבחירות היו נערכות היום הליכוד בראשות בנימין נתניהו היה זוכה ב-40 מנדטים. זאת, בעוד שכחול לבן בראשות בני גנץ הייתה נחתכת ב-7 מנדטים בהשוואה לסקר הקודם, ומקבלת 12 מנדטים בלבד. המפלגה השנייה בגודלה היא הרשימה המשותפת, שזוכה ב-15 מנדטים.

רשימת יש עתיד-תל"ם שאחרי הפירוק מכחול לבן מקבלת בסקר 14 מנדטים – שניים יותר מגנץ. ש"ס שומרת על כוחה וניצבת על 9 מנדטים. גם ישראל ביתנו רושמת נתון זהה, שמסמן התחזקות בהשוואה לכוחה הנוכחי בכנסת ה-23.  

סיעת ימינה בראשות נפתלי בנט, שהחליטה על הליכה לאופוזיציה ופתחה במאבק עם נתניהו, מתחזקת ל-8 מנדטים. יהדות התורה שומרת באופן יחסי על כוחה ומקבלת 7 מנדטים, מרצ מתחזקת אף היא על חשבון כחול לבן והעבודה וזוכה ל-6 מנדטים.

המפלגות שלא עברו את אחוז החסימה הן אלו שחבריה נכנסו לממשלת נתניהו-גנץ ומכהנים בה כשרים או כחברים בכירים: העבודה בראשות עמיר פרץ, רשימת הבית היהודי בראשות הרב רפי פרץ, מפלגת גשר של אורלי לוי-אבקסיס, וסיעת דרך ארץ של יועז הנדל וצביקה האוזר.

מנתוני הסקר עולה כי גוש הימין-חרדים בהובלת נתניהו זוכה ב-64 מנדטים – ללא ישראל ביתנו. גוש המרכז-שמאל בצירוף הרשימה המשותפת ובניכוי ליברמן זוכה ב-47 מנדטים בלבד.

תגיות:סקרבחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה