חדשות יהדות

צפו: אביו של הלוחם עמית בן יגאל הי״ד עלה לקברו

בימים אלו מלווה ארגון 'הידברות' את אביו של עמית, בפרויקט מיוחד לכתיבת ספר תורה לעילוי נשמתו של בנו, שהוביל את האב ליצור קשר עם ראש הארגון, הרב זמיר כהן, ולהודות לו נרגשות

  • ט"ז סיון התש"פ
מתוך התיעוד מתוך התיעוד
אא

צפו בסרטון:

עם הודעת שירות הבטחון הכללי אמש (ראשון) על לכידת המחבל שרצח את לוחם צה"ל, סמ"ר עמית בן יגאל הי"ד, נסע אביו, ברוך, לקברו על מנת לבשר לו כי המחבל נלכד בידי השב"כ. במהלך הנסיעה אל בית העלמין שוחח אביו עם ראש ארגון 'הידברות', הרב הגאון זמיר כהן, ועדכן אותו בפרטים. כזכור, בימים אלו מלווה ארגון 'הידברות' את אביו של עמית, בפרויקט מיוחד לכתיבת ספר תורה לעילוי נשמתו של בנו. בפרויקט נטלו עד כה עשרות רבנים גדולי ישראל, ביניהם הרב הגאון שלמה עמאר, הרב הגאון ישראל מאיר לאו, הרב הגאון ראובן אלבז, הרב הגאון מאיר מאזוז, הרב הגאון שלום ארוש ועוד. גם ראש הממשלה בנימין נתניהו נטל חלק בפרויקט המיוחד.

השתתפו גם אתם! מנציחים את זכרו של הלוחם עמית בן יגאל בכתיבת אות בספר תורה - מהרו להצטרף >>> 

בבית העלמין, סיפר האב לבנו מעל קברו: "במהלך כל השלושים, יצרנו קשר עם 'הידברות' של הרב זמיר כהן, ממש יום אחד אחרי השלושים. יש ספר תורה על השם שלך, ספר תורה שילדי ישראל יקראו בו שלוש פעמים בשבוע, שני-חמישי ושבת".

אביו של עמית משוחח עם הרב זמיר כהן

"עמית היקר, אני מצדיע לך על כל מה שעשית בעם ישראל ב-30 יום האלו, אני מצדיע לך. אין לי הרבה מילים להגיד לך", חתם האב כשקולו נשנק בהתרגשות. עמית, היה בנו היחידי של אביו, שאיבד את היקר לו מכל. כעת, פונה ברוך בן יגאל לכל עם ישראל, ומבקש מהציבור לקחת חלק בכתיבת אות בספר התורה לעילוי נשמת בנו.

היענו לבקשתו של אביו של עמית ורכשו גם אתם אות בספר התורה לעילוי נשמת בנו היחיד  >>>

ניתן לרכוש אות בספר התורה גם באמצעות חיוג למספר 073-2221212

תגיות:פעילות הידברותעמית בן יגאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה