חדשות בארץ

אורח נדיר במתחם הכנסת: דורבן הודי

דורבן הודי מפוחד התגלה בשירותים הציבוריים שמול הכנסת, אך הצליח לבסוף למצוא את דרכו החוצה. בחברה להגנת הטבע הסבירו, כי ככל הנראה הוא חיפש מקום לשתות או להתחבא

  • ט"ז סיון התש"פ
(ׁקרדיט תמונה: חיים בר, החברה להגנת הטבע)(ׁקרדיט תמונה: חיים בר, החברה להגנת הטבע)
אא

אנשי התחנה לחקר ציפורי ירושלים על שם נילי ודוד של החברה להגנת הטבע, אתר הטבע העירוני הראשון מסוגו בארץ השוכן בסמיכות לכנסת, התרגלו זה מכבר לקבל ידיעות, לעיתים מוזרות, על בעלי חיים שונים בעיר, אולם לזה לא ציפו.

אמש (ראשון) התקבלה בתחנה שיחת טלפון מאנשי משמר הכנסת, שהודיעו על חיה שנמצאה בשירותים הציבוריים שמול בניין הכנסת. אנשי התחנה שהגיעו למתחם גילו בו דורבן הודי מפוחד.

חיים בר, המתנדב בתחנה לחקר ציפורי ירושלים, סיפר: "עמיר בלבן, מנהל תחום טבע עירוני בחברה להגנת הטבע, התקשר אליי ואל אבנר רינות, סוקר ביחידת סקרי הטבע העירוני בחברה להגנת הטבע, וסיפר שיש דורבן שנמצא בתוך השירותים של הכנסת, שנלך לראות מה איתו וננסה להוציא אותו".

"הלכנו לשם ומצאנו בתוך תא שירותים דורבן יושב ומחכה. אמרנו לנציגי הכנסת להשאיר את השירותים פתוחים למשך הלילה, והוא יצא לבד. לפי דעתי, הדורבן חיפש מקום לשתות או סתם להתחבא בזמן היום, והוא מצא את השירותים של הכנסת כמקור מחבוא טוב וכנראה גם מקור מים לשתות".

במהלך הלילה מצא הדורבן את דרכו החוצה, והבוקר הוא כבר לא היה במתחם קריית הלאום. "לדורבן ולמבקרים שלום", הוסיף בלבן בחיוך.

תגיות:הכנסתדורבן הודי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה