חדשות בריאות

פרופ’ רביד: "להמשיך לחבוש מסיכה בחודשים הקרובים"

"אנחנו צריכים להתרגל לשגרה מסוימת של מספר חודשים לפחות שמסכה היא מלווה קבוע", אומר פרופ' רביד, וקורא לציבור: "לא להצטופף, לא להתחבק, אם נשמור על הכללים – הכל ייראה אחרת"

  • ט' סיון התש"פ
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

פרופ' מוטי רביד, מנהל בית החולים "מעייני הישועה", התייחס לעלייה במספר הנדבקים בקורונה, מאז החזרה לשגרה.

בשיחה שהעניק אמש (ראשון) לרדיו 'קול חי', ציין פרופ' רביד כי הוא "אינו מודאג מהעלייה בתחלוטה בימים האחרונים, זה היה צפוי. אבל אני כן מודאג מההתנהגות של האוכלוסייה".

"הייתה החלטה לפתוח את המשק כי אנחנו לא רוצים למות ברעב, אבל ברגע שפתחו את בתי הספר היה ברור שתהיה עלייה בהדבקה", הוסיף רביד. "צריך להיות תסריט ברור לרשויות ולציבור בכדי לדעת להכיל את העלייה. מה שקרה שחלק מהאנשים פרקו עול, ובמקומות מסוימים זה יתבטא בהדבקה מאסיבית כמו בגימנסיה בירושלים, וזה מראה בבירור כי כל כללי הבטיחות נשברו שם".

פרופ' רביד הוסיף וציין כי על מנת למגר את המגיפה, אין צורך בצעדים דרמטיים, אלא בשמירה על הכללים. "אם כולם יישמרו על הכללים הכל ייראה אחרת", אמר. "אני נוסע ברחובות ורואה דברים לא טובים. חלק מהציבור הולך עם מסכות על הסנטר. אנחנו צריכים להתרגל לשגרה מסוימת של מספר חודשים לפחות שמסכה היא מלווה קבוע. זה החלק השלישי שמגן עלינו, וכמובן לא להצטופף ולא להתחבק. אם צפוף בחנות אז לא להיכנס וגם בבית הכנסת לא לשבת צפוף".

הרב זמיר כהן - מה יחס היהדות לשמירת הבריאות?

 
 
תגיות:בריאותמסכהקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה