חדשות בריאות

בחדשות 13 מתנצלים על הצגת הילדים החרדים כמפיצי מחלות: "לא רומזים"

בתגובת ערוץ 13 נמסר, בין השאר, כי במשדר המיוחד של יום שישי שודרה בטעות תמונה של ילדים חרדים, "לאורך 5 שניות", בהקשר של הגימנסיה והתפרצות המגפה וכי "אנו מתנצלים על התקלה – מדובר בטעות אנוש". מנכ"ל חדשות 13: "לפני כל הסבר, אני מתנצל. מדובר בטעות"

(צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)(צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)
אא

ערוץ 13 הביע היום (ראשון) התנצלות על שידור תמונתם של ילדים חרדים בכתבה שעסקה בהדבקה ההמונית שארעה בתיכון הגימנסיה העברית בהרצליה. התמונות עוררו סערה תקשורתית עזה, שכן אין בין המגזר החרדי לבין התפרצות הקורונה בתיכון שום קשר ידוע, ופרסום תמונות הילדים החרדים נתפס בעיני חלק מהצופים כניסיון לכאורה להראות מצג שווא, לפיו בני המגזר הם "מפיצי מחלות".

מנכ"ל חדשות 13, ישראל טויטו, צייץ בחשבון הטויטר שלו כי "לפני כל הסבר, אני מתנצל. מדובר בטעות". לדבריו "נהלי העבודה חודדו כבר אמש כשנודע על הטעות".

בתגובה המפורטת של ערוץ 13 נמסר, בין השאר, כי במשדר המיוחד של יום שישי שודרה בטעות תמונה של ילדים חרדים, "לאורך 5 שניות", בהקשר של הגימנסיה והתפרצות המגפה. בערוץ הבהירו כי ראשית, "אנו מתנצלים על התקלה – מדובר בטעות אנוש". לטענתם, התמונה שהוצגה הייתה חלק מרצף של תמונות מתוך מאגר מתקופת הקורונה שהופיעו על המסך לשניות בודדות וביניהן גם תמונות של ילדים חילונים, בליינים ירושלמים מצטופפים, אזרחים בחוף הים וכדומה. "עם זאת, היא בהחלט הוצאה מהקשרה ואנו מתנצלים על כך". עוד אמרו בערוץ כי "אין בכוונתנו לרמז על אמירה כזו או אחרת ויודגש כי כבר אמש, כשנודע לנו על התקלה, הנושא טופל במערכת החדשות".

תגיות:חרדיםחדשות 13קורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה