חדשות יהדות

תגלית מדהימה באוסטרליה: נמצאו ההוכחות המדעיות למה שכתוב בספר בראשית

תגלית מדהימה שנמצאה לאחרונה באוסטרליה, שופכת אור על מה שכתוב בספר בראשית - שהעולם בתחילת בריאתו היה מכוסה במים. כעת גם החוקרים מודים: מה שכתוב בתורה הקדושה שלנו - נכון

האזור שבו התגלתה האבן המסתוריתהאזור שבו התגלתה האבן המסתורית
אא

תגלית מדהימה שנמצאה לאחרונה באוסטרליה, שופכת אור על מה שכתוב בספר בראשית - שהעולם בתחילת בריאתו היה מכוסה במים: התגלית, אבן מתחתית האוקיינוס - נמצאה באזור פילברה שבצפון מערב אוסטרליה.

חוקרים שחקרו אותה הצליחו לאסוף עדויות מדהימות על האופן שבו היא נוצרה. "מצאנו ריכוז גבוה ביותר של חמצן 18 באבן", אומר בוסוול ווינג, חוקר מאוניברסיטת קולורדו שטוען כי העובדה הזו מעידה על עובדה מעניינת פי כמה: "היבשה עדיין לא הייתה קיימת בתקופה הפרה-היסטורית", הוא אומר. 

עוד ממשיך בוסוול ואומר כי בכל סוג של אדמה יש חימר ששואב את החמצן הכבד, ומה שאנו יכולים ללמוד מזה הוא שאם אין עדויות לחימר - מכאן שאין גם עדויות להיווצרות יבשות באותה תקופה". 

התגלית המדהימה מוכיחה למעשה את מה שכתוב בתחילת ספר בראשית, בפרק א' פסוק ט': "וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יִקָּווּ הַמַּיִם מִתַּחַת הַשָּׁמַיִם אֶל-מָקוֹם אֶחָד, וְתֵרָאֶה, הַיַּבָּשָׁה; וַיְהִי-כֵן". כעת גם המדענים שבדקו את התגלית טוענים שהתורה הקדושה שלנו צדקה, ובראשית, בהתחלה של העולם, הוא היה מכוסה במים. "אין גבול למה שניתן לגלות באמצעות עבודה עם אבנים ישנות", טוען פרופ' ווינג. "אחד הדברים שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים, אבל לא באמת יודעים בוודאות כי אין לנו מכונת זמן - הוא כמה גדול היה העבר", הוא מסכם. 

תגיות:הוכחותמדעבראשית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה