חדשות בארץ

ניסיון פיגוע דקירה בארמון הנציב - המחבל נוטרל

לפי הדיווחים הראשוניים, המחבל, ככל הנראה פלסטיני תושב מזרח ירושלים, נורה בבטנו ונוטרל, לא לפני שדקר באורח קל את השוטר

זירת הפיגועזירת הפיגוע
אא

מחבל ניסה לדקור היום (שני) שוטר ברחוב מאיר נקר בשכונת ארמון הנציב בירושלים. לפי הדיווחים הראשוניים, המחבל, ככל הנראה פלסטיני תושב מזרח ירושלים, נורה בבטנו ונוטרל, לא לפני שדקר באורח קל את השוטר. עוד דווח כי קודם לכן הוא התקרב לקבוצת שוטרים שעמדה ברחוב בקריאות 'אללה אכבר' וכשהוא מנופף בסכין יפנית, ובתגובה בוצע נגדו נוהל מעצר חשוד שכלל שימוש בגז מדמיע. לאחר שניסה לדקור את אחד השוטרים, הוא נורה. המחבל מטופל כעת בשטח על ידי חובשים ופרמדיקרים של מד"א.

פיגוע הדקירה מגיע זמן קצר לאחר ששני מחבלים ניסו לדקור הבוקר חיילים באזור היישוב עמיחי, סמוך לשילה שבחבל בנימין. חיילי הכוח הגיבו בירי לעבר המחבלים. ככל הנראה הם פגעו בהם בפלג גופם התחתון, אולם המחבלים הצליחו להימלט מהזירה. בחסדי שמיים, אין נפגעים בקרב הלוחמים. מדובר צה"ל נמסר: "התקבל דיווח על ניסיון פיגוע דקירה סמוך ליישוב עמיחי שבמרחב החטיבה המרחבית בנימין. שני מחבלים ניסו לדקור לוחמי צה"ל שפעלו במרחב. הלוחמים הגיבו בירי לעבר החשודים. אין נפגעים לכוחותינו".

שני התקריות התרחשו ברקע ההסלמה שחלה בשבועות האחרונים באירועי טרור ביהודה ושומרון. לפני כשבוע וחצי נפצע חייל צה"ל שאדי איבראהים, תושב הכפר הדרוזי סאג'ור, בפיגוע דריסה סמוך ליישוב נגוהות שבדרום הר חברון. חברו ליחידה חיסל את המחבל, בן 19 מאזור חברון. מצבו של איבראהים הוגדר קשה, הוא הורדם והונשם, והרופאים נאלצו לקטוע את רגלו. בימים האחרונים חל שיפור במצבו, ואתמול הוא הועבר מהיחידה לטיפול נמרץ כללי למחלקה האורתופדית בבית החולים סורוקה בבאר שבע. מבית החולים נמסר כי הוא בהכרה מלאה, במצב יציב, וצפוי לעבור ניתוחים נוספים ברגלו.

תגיות:פיגוע דקירהארמון הנציב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה