חדשות בארץ

התאונה בכביש 443: איתי רימל שוחרר מבית החולים להמשך שיקום

איתי רימל בן ה- 12, שנפצע באורח אנוש בתאונה בכביש 443, שוחרר מבית החולים שערי צדק בירושלים והועבר לשיקום. בתאונה הקטלנית נהרגו אמו ואחותו התינוקת, ואביו נפצע באורח קשה. האב אפרים: "התפילות של כולם הגיעו עד כיסא הכבוד, והצליחו לחולל נס רפואי גדול"

זירת התאונה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)זירת התאונה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

איתי רימל בן ה- 12, שנפצע לפני כחצי שנה בתאונת דרכים, השתחרר הבוקר (ראשון) מבית החולים שערי צדק בירושלים להמשך שיקום במרכז אלי"ן בעיר.

בתאונה הקטלנית – שהתרחשה בתחילת דצמבר 2019 בכביש 443, סמוך לצומת גבעת זאב – נהרגו ציפי רימל, אמו של איתי, ואחותו התינוקת נועם. האב אפרים, שנפצע קשה, שוחרר לשיקום כחודש לאחר מכן.

איתי הובהל לבית החולים במצב אנוש, והיה נתון בסכנת חיים במשך מספר חודשים. בשבועות האחרונים חל שיפור הדרגתי במצבו. בעקבות שחרורו לשיקום, אמר אביו: "איתי שלנו היה במצב קריטי במשך ארבעה חודשים, והיום הוא כבר מתחיל לתקשר ולהתקדם. התפילות של כולם הגיעו עד כיסא הכבוד, והצליחו לחולל נס רפואי גדול, כך מגדירים זאת הרופאים. תודה רבה לצוותים הרפואיים על הטיפול המסור, ולכולם על החיזוקים והתפילות לרפואתו השלמה".

מנהל יחידת הטראומה של שערי צדק, ד"ר אלון שוורץ, אמר: "חצי שנה אחרי התאונה הקשה, אנחנו כל כך שמחים לראות את איתי משתחרר במצב טוב. איתי ומשפחת רימל כולה הפכו לחלק ממשפחת שערי צדק, ואנו נמשיך ללוות אותם בהמשך. בשם כל צוותי שערי צדק אנחנו מאחלים לאיתי, לאפרים ולכל המשפחה הרבה בריאות ושמחה".

בחודש ינואר הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום נגד הנהג, שגרם לתאונה בה נפגעו בני משפחת רימל, תושבי היישוב נווה צוף שבחבל בנימין. הנהג – טארק כורד, בן 19, מכפר עקב שבמזרח ירושלים – מואשם בהמתה בקלות דעת, עבירה שהעונש עליה הוא 12 שנות מאסר. בנוסף, הוא מואשם בעבירות של חבלה חמורה, פציעה, נהיגה במהירות מעל המותר, נהיגה ללא ביטוח וגרימת נזק לרכוש.

על פי כתב האישום, כורד רכש את רכבו מספר ימים לפני התאונה, והחליט לבצע בו "נסיעת מבחן" כדי לבדוק כיצד הוא מגיב במהירות נסיעה גבוהה. במהלך נסיעתו הפראית, הוא הגביר את המהירות עד לכ- 170 קמ"ש. עם התקרבותו לצומת, הבחין כורד ברמזור האדום אך לא האט את מהירות נסיעתו המופרזת. כ- 40 מטרים מקו העצירה של הצומת, הוא התנגש בעוצמה עם חזית הרכב בחלקו האחורי של הרכב של משפחת רימל, ופגע בהמשך ברכבים נוספים.

תגיות:כביש 443תאונת דרכיםנווה צוף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה