חדשות בריאות

התפרצות הקורונה ברחובות: מטפלת בהוסטל נדבקה בנגיף

לאחר שמטפלת בהוסטל אובחנה כחולת קורונה, 27 חוסים ו- 3 אנשי צוות במקום נכנסו לבידוד. מקרי קורונה נוספים התגלו בשני גני ילדים בתל אביב ובבני ברק

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

מטפלת בהוסטל "בית חנה" שברחובות אובחנה כנשאית של נגיף הקורונה. ההוסטל ממוקם בשכונת רחובות ההולנדית, בה התגלו בימים האחרונים מספר מקרי הידבקות בקורונה. 27 חוסים ו- 3 אנשי צוות בהוסטל נכנסו לבידוד, ומשרד הבריאות יערוך בדיקות לכל השוהים בו. רחובות הצטרפה, יחד עם ראש העין ורמלה, לרשימת היישובים ה"אדומים", הזקוקים לטיפול מיוחד בשל העלייה המדאיגה במספר הנדבקים שאותרו בהם.

אתמול (רביעי) דווח, כי אשת צוות נוספת מבית הספר היסודי "נבון", הממוקם בשכונה, נדבקה בקורונה. מדובר במקרה החמישי המאותר בבית הספר בימים האחרונים. עד כה דווח על 3 אנשי צוות ו- 2 תלמידים שנדבקו. עשרות ילדים וכלל הצוות החינוכי נשלחו לבידוד, ובית הספר נסגר עד ליום רביעי הבא. בתחילת השבוע הבא ייערכו בדיקות קורונה חוזרות לכל אנשי הצוות של בית הספר, וכן לילדים הנמצאים בבידוד ולבני משפחותיהם.

אמש התברר, כי אחיה הקטן של אחת התלמידות שנדבקו בנגיף אובחן אף הוא כחולה קורונה. 3 אנשי צוות, העובדים בגן בו נמצא הילד, וכן 18 ילדים ששהו בו נכנסו לבידוד, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

ראש העיר, רחמים מלול, אמר שלשום כי "עיריית רחובות מנהלת את האירוע הזה מרגע הגילוי על המורה הראשונה שחלתה, ואני רוצה להרגיע את הורי בית הספר והשכונה כי אנו נעשה כל שלאל ידינו על מנת למנוע תחלואה נוספת. פעלנו והתעקשנו על ביצוע בדיקות לתלמידים, ומתברר שצדקנו בדבר הצורך בקיומן. סכנת התפרצות מרחפת מעל התלמידים בישראל אם הממשלה לא תנקוט באמצעי זהירות נוספים".

במקביל, דווח הבוקר על מקרי קורונה שהתגלו במוסדות חינוך בתל אביב ובבני ברק. אשת צוות בגן ילדים בתל אביב אובחנה כחולה, ועשרות ילדים ייכנסו לבידוד. בנוסף, סייעת העובדת בגן חינוך מיוחד בבני ברק אובחנה כחולת קורונה. צוות הגן והילדים נכנסו לבידוד. אתמול נמסר מעיריית בני ברק כי "בהתאם לנוהלי הבטיחות המחמירים, עקב חשש מהימצאותה של סייעת בגן חינוך מיוחד בקרבת חולה קורונה מאומת, הודיעה העירייה הערב על סגירת הגן ועל אמצעי זהירות נדרשים לילדים ולצוות. כלל הגורמים עודכנו על כך".

כזכור, בסוף השבוע שעבר התגלה מקרה קורונה במערכת החינוך בתל אביב. בעירייה עדכנו, כי סייעת בבית ספר היסודי "הגליל" אובחנה כחולה, ועקב כך היא ו- 7 ילדי הכיתה הונחו להיכנס לבידוד למשך ימים: "כדי למנוע מקרים דומים, יקיימו משבוע הבא בדיקות סקר לצוותי החינוך בעיר בשיתוף בית החולים איכילוב".

תגיות:רחובותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה