חדשות בריאות

בהשתתפות הרב שלום כהן והרב חיים קנייבסקי: תפילת ילדים ייחודית הערב ב-18:00

רבבות ילדי ישראל ישתתפו טלפונית בעצרת תפילה – כל אחד מביתו - הערב בשעה 18:00. בעצרת ישתתפו גם הרב שלום כהן, הרב חיים קנייבסקי ורבנים נוספים. היו עמנו

  • כ"ו אייר התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הערב, יום רביעי, שעות ספורות לפני ערב ראש חודש סיוון (מוקדם), יתאספו רבבות ילדי ישראל לעצרת התעוררות ותפילה, כל אחד מביתו.

בתפילה הייחודית ישתתפו גדולי ישראל מבתיהם, וילדי ישראל ומשפחותיהם - כל אחד מביתו. יחד ישאו המתפללים תפילה שמגיפת הקורונה תיעלם לחלוטין מן העולם, ושלא תהיה שום התפרצות נוספת חלילה.

יחד עם ילדי ישראל, תינוקות של בית רבן, שעל הבל פיהם העולם עומד, נישא הערב בשעה 18:00 הודיה על העבר ותפילה לעתיד. נישא תפילה על החולים - שיתרפאו ועל הבריאים - שלא יחלו, ושלומדי התורה יוכלו לשקוד על תלמודם בשלווה ובבריאות, ללא חשש הידבקות חלילה. 

כזכור, בערב ראש חודש אייר נערכה עצרת דומה, כאשר ילדי ישראל השתתפו בעצרת תפילה מרכזית – כל אחד מביתו. נראה כי עצרת זו סימנה לראשונה את עצירת התפרצות המגיפה, ותחילת דעיכתה.

בעצרת ישתתפו גדולי ישראל מכל החוגים. בתחילה ידבר עם הילדים הרב שלום כהן. לאחר מכן יאמרו גדולי ישראל עם הילדים את פרקי התהילים פסוק בפסוק.

הרב חיים קנייבסקי ישתתף בתפילה מביתו. כן ישתתפו מבתיהם: הרב דוד יוסף, הרב ברוך מרדכי אזרחי, האדמו"ר ממודזיץ, הרב ראובן אלבז, הרב אהרן טויסיג, הרב דן סגל, והרב שמעון גלאי.

מחנכים ילדים? אל תחמיצו את הנחייתו החד משמעית של הרב גרשון אדלשטיין, ראש ישיבת פוניבז:

 
את מי מחנכים קודם - אותי או את הילדים? האם הילדים שלי הם שיבוט של עצמי או שאני מפנה להם מרחב גדילה אמיתי? צבי יחזקאלי נפגש עם הרב דניאל כהן לשיחה פתוחה על חינוך, ילדים ונתינה, בליווי קטעי נגינה ושירה:
תגיות:תפילהנגיף הקורונהתפילת הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה