חדשות בריאות

רחובות: שני תלמידים מבית הספר שנסגר בשל קורונה אובחנו כחולים

לאחר ששתי מורות בבית הספר נדבקו בנגיף, שניים מבין עשרות התלמידים שנכנסו לבידוד אובחנו כחולים. משרד הבריאות עדכן, כי מניין הקורבנות שגבה הנגיף עלה ל- 278

(צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)(צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)
אא

שני תלמידים, הלומדים בבית הספר היסודי "נבון" ברחובות, אובחנו כחולי קורונה. מדובר בבית הספר, בו 87 תלמידים נכנסו לבידוד לאחר ששתי מורות נדבקו בנגיף.

כזכור, ביום שישי האחרון מסרה עיריית רחובות כי אשת צוות חינוכי מבית הספר נדבקה בקורונה: "לאחר בדיקה התברר כי היא באה במגע עם 2 כיתות של ילדים, המונות 52 ילדים. כמו כן היא באה במגע עם אנשי צוות חינוכי, מורים ועובדים". אתמול דווח על מורה נוספת שנדבקה. בהתאם להנחיות שהועברו ממשרד הבריאות, הילדים עמם באו המורות במגע וכל אנשי הצוות בבית הספר נכנסו לבידוד עד יום רביעי הבא, ה- 27 במאי. בית הספר נסגר עד לתאריך זה.

ראש העיר, רחמים מלול, אמר: "עיריית רחובות מנהלת את האירוע הזה מרגע הגילוי על המורה הראשונה שחלתה, ואני רוצה להרגיע את הורי בית הספר והשכונה כי אנו נעשה כל שלאל ידינו על מנת למנוע תחלואה נוספת. פעלנו והתעקשנו על ביצוע בדיקות לתלמידים, ומתברר שצדקנו בדבר הצורך בקיומן. סכנת התפרצות מרחפת מעל התלמידים בישראל אם הממשלה לא תנקוט באמצעי זהירות נוספים".

בתוך כך, שר החינוך הנכנס, יואב גלנט, החליט כי כל הגנים ובתי הספר ייפתחו החל ממחר בשעה 7:30 בבוקר. החלטתו של השר התקבלה בעקבות סיור שקיים בעיר נתיבות. "מצאתי כי צוואר הבקבוק, הנוצר מפתיחה בשעה 07:55, מהווה מפגע בריאותי ותחבורתי, ומקשה על ההורים והצוות החינוכי", מסר. "אמשיך לפעול כדי להחזיר את המערכת לשגרה בהקדם האפשרי".

משרד הבריאות עדכן הערב, כי מניין הקורבנות כתוצאה מסיבוכי הקורונה עלה ל- 278. מאז אמש נפטרו 2 חולים, ו- 16 בני אדם נוספים אובחנו כחולי קורונה, ובכך עלה מספרם הכולל של הנדבקים מאז ראשית ההתפרצות ל- 16,659. ביממה האחרונה החלימו 182 חולים נוספים, ובכך הגיע מספר המחלימים ל- 13,435.

מספר החולים הפעילים ירד לראשונה מתחת ל- 3,000, ועומד כעת על 2,946. מצבם של 50 חולים מוגדר קשה, מתוכם 38 מחוברים למכונות הנשמה. 42 חולים נמצאים במצב בינוני. קצב ההדבקה עומד על הכפלת מניין החולים בכל 45 ימים.

תגיות:מערכת החינוךנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה