חדשות בריאות
"היה אצלנו תהליך של סתימת פיות": מנכ"ל בית החולים הדסה מגיב
לאחר ששר הבריאות לשעבר ליצמן טען כי בהלת הקורונה הייתה מוגזמת, מנכ"ל בית החולים הדסה פרופ' רוטשטיין מגיב לביקורת ומפנה אצבע מאשימה
- הידברותלמעקב
- כ"ד אייר התש"פ||עודכן

(קרדיט: כאן - תאגיד השידור הישראלי)
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



