חדשות בעולם

בת 50 הוכרזה מתה והתעוררה בתוך שק

מנהל בית לוויות בפרגוואי נדהם לגלות שהגופה שהועברה לקבורה היא לא באמת גופה

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

אישה בת 50 מפרגאווי, שהוכרזה מתה, התעוררה בתוך שק בדרך לקבורה.

גלדיס רודריגז דוארטה, שסובלת מסרטן השחלות, הובהלה ביום שבת האחרון לקליניקת סן פרננדו לאחר שלחץ הדם הגבוה שלה הרקיע לשחקים.

כשעתיים לאחר הגעתה למרפאה, הרופא שבדק אותה הכריז על מותה ובישר את החדשות הרעות לבעלה ולבתה של גלדיס. גופתה אז הועברה בשק לבית הלוויות לצורך קבורתה, רק שהצוות לפתע הבחין שהשק החל לזוז, ושגלדיס לא באמת מתה...

על פי הדיווחים של משטרת פרגוואי, גלדיס הגיעה להיבדק בקליניקה בשעה 9:30 בבוקר, ובשעה 11:20 הכריזו על מותה כתוצאה מסיבוכים של מחלת הסרטן.

בית החולים העביר את גופתה בשק לבית הלוויות, ובחסדי שמיים הבחין הצוות שבכלל לא מדובר בגופה. הבעלים של המקום סיפר שהבחין כי "הגופה" החלה לזוז, בדיוק לפני שהעלו אותה לרכב הלוויות.

בתה של גלדיס, סנדרה, מספרת כי הרופא התייחס לאמה בצורה נוראית ומבזה. "הוא פשוט הניח שהיא נפטרה ואפילו לא ניסה להחיות אותה. הוא פשוט מסר לי אותה עם תעודת פטירה, כאילו הייתה חיה", אמרה סנדרה והוסיפה: "סמכנו עליו, בגלל זה הלכנו לשם, אבל הם ניתקו אותה מהמכשירים והעבירו אותה לקבורה".

הבעלים של בית הלוויות אמר לחוקרים כי מיד לאחר שהבחין שהגופה לא באמת גופה, הוא דיווח מיד לרווחה, וגלדיס הועברה להשגחה עד שמצבה יתברר.

תגיות:גופהקבורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה