מעניין

האב שריגש את הרשת: נכנס עם בתו הפעוטה למכשיר ה-MRI

כשבתו של איתי בת השנתיים וחצי נאלצה לעבור הדמיית MRI ללא הרדמה, זה היה רק טבעי עבורו להיכנס יחד איתה למכשיר, ללטף ולהרגיע אותה. לאחר שתמונתם התפרסמה, הגולשים הרבים לא יכלו שלא להתרגש

אא

עופרי ביטן בת השנתיים וחצי, חולת סרטן ראש המטופלת באיכילוב, נאלצה לעבור בדיקת הדמיית MRI. למרות גילה הצעיר, הבדיקה נעשתה ללא הרדמה. הדבר הבלתי אפשרי נעשה אפשרי בזכות אביה, איתי, שנכנס יחד איתה למכשיר וריגש את הרשת.

ד״ר ליאת בן סירה, מנהלת יחידת הדמיית ילדים באיכילוב, מסבירה: ״במכשיר MRI  אסור לזוז ולכן ילדים עד גיל 7 בדרך כלל עוברים את הבדיקה בהרדמה. המטרה היא להמעיט בהרדמה, לא לסכן את הילדים ולתעדף בילדים שזקוקים לבדיקות הדמיה למכשיר ה-MRI שהינו ללא קרינה ולא למכשיר ה- CT. כעת אפשרנו לראשונה בישראל לבצע בדיקת לפעוטה בת שנתיים וחצי, חולת סרטן, ללא הרדמה, בזמן שאביה מחבק אותה ומרגיע אותה במהלך כל הבדיקה, ושומר שהיא לא תזוז״.

עבור איתי זה היה רק טבעי להיכנס יחד עם בתו הפעוטה: ״רציתי שהיא תהיה רגועה ולא תילחץ. החזקתי לה את הידיים, ליטפתי, דיברתי איתה. לפחות הצלחתי לחסוך ממנה עוד הרדמה. עבורי זה לא גבורה, אלא הדבר הבסיסי ביותר שאבא יעשה עבור הבת שלו״.

 
תגיות:MRIטיפוליםמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה