חדשות בריאות

דרעי בפיקוד העורף: "צריך לפעול מהר ברגע שמתגלה מוקד קורונה חדש"

בסיור שערך בבסיס פיקוד העורף ברמלה, הודה שר הפנים אריה דרעי לאנשי הפיקוד על פעילותם במאבק מול הקורונה וציין את לקחיו מהמשבר: "צריכים לעבוד מהר וביעילות ברגע שמגלים התפרצות ביישוב כל שהוא"

דרעי בביקור בפיקוד העורף, היום (צילום: דוברות)דרעי בביקור בפיקוד העורף, היום (צילום: דוברות)
אא

שר הפנים אריה דרעי ערך הבוקר (רביעי), עם צמרת משרדו, סיור בבסיס פיקוד העורף ברמלה ונפגש עם מפקד הפיקוד, האלוף תמיר ידעי.

במהלך הסיור שמעו דרעו ואנשי משרד הפנים סקירה מפיו של ידעי על חלקו של הפיקוד במאבק נגד התפשטות נגיף הקורונה, ועל שיתוף הפעולה הפורה עם המשרד. לאחר מכן, ביקר השר דרעי בחמ"ל הייעודי שהוקם בפיקוד, וכן במרכז לחלוקת מזון.

כזכור, דרעי מונה מטעם הממשלה לפרויקטור הראשי, האחראי על ריכוז הטיפול במשבר הקורונה בציבור החרדי ובמגזר הערבי ועל פינוי המבודדים והחולים למלוניות. הוא הדגיש בדבריו את שיתוף הפעולה ההדוק בין משרד הפנים לפיקוד העורף במהלך תקופת המשבר.

"עברנו תקופה מאד לחוצה, המון שיחות וישיבות טלפוניות", אמר דרעי לאלוף ידעי, "אבל הגעתי לכאן כי יש לי הכרת הטוב על הפעילות והעבודה הקשה שלכם. שחררנו את רוב המדינה, אבל אף אחד לא יודע מה יהיה בהמשך. גם גדולי הרופאים לא יודעים להעריך מה יהיה בהמשך".

"כדי למנוע גל שני, אנחנו חייבים לעבוד מהר יותר ביישום הוראות לשעת חירום", הוסיף דרעי. "אנחנו מתמודדים בשטח, וצריכים לעבוד מהר וביעילות ברגע שמגלים התפרצות ביישוב כל שהוא, עם סדר פעולות ברור – הוצאת תקנות לשעת חירום במהירות, הטלת סגר, בידודים, הוצאת חולים מאומתים, ביצוע בדיקות וכן הלאה. זו המשימה החשובה כעת, ולמדנו המון דברים בשבועות האחרונים".

תגיות:פיקוד העורףאריה דרעינגיף הקורונהתמיר ידעי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה