חדשות בעולם

במשך שבועות סעד איש העסקים עם חסרת הבית, עד שגילה דבר מדהים

גרג סמית', איש עסקים מפלורידה, הזמין חסרת בית רעבה לארוחת צהרים מדי שבוע. באחת מהשיחות שלהם, הוא גילה דבר מפתיע והחליט לעשות מעשה של חסד אמיתי

אא

הכירו את גרג סמית' בן ה-25, איש עסקים ומייסד חברה לאימוני כושר מפלורידה. סמית' התברך בהורים שתמכו ועזרו לו להגשים את חלומותיו, אז הוא החליט לעשות מעשה טוב בחזרה, ומדי שבוע הוא הזמין את איימי ג'ו, חסרת בית, לארוחת צהרים והקשיב לסיפור חייה. עד שיום אחד הוא גילה סוד שישנה את חייה.

במסגרת תפקידו, סמית' מסתובב ברחבי העיר מדי יום, מפגישה לפגישה, ונתקל בדרכו בחסרי בית. את איימי ג'ו הוא הכיר במרכז העיר אורלנדו. "אני עובד במרכז העיר ותמיד מסתובב ברחובות. כשבוע ראיתי את איימי ג'ו בפינה הזו", מספר סמית'. "היא מעולם לא ביקשה כסף. היא פשוט אמרה לי 'בוקר טוב אדוני, שאלוקים יברך אותך', וחייכה. "אני לובש חליפה לעבודה, אז לא פעם מבקשים ממני כסף, אבל לא היא. כעת, אני ואיימי ג'ו אוכלים ארוחת צהרים מדי שבוע במשך 30 דקות עד שעה, ואני יכול לשמוע עד כמה הגישה שלה חיובית, למרות שבאמת אין לה כלום".

לאחר שנפגשו מספר פעמים, איימי ג'ו התוודתה בפני סמית' שהיא אינה יודעת לקרוא. "איימי ג'ו לא מעשנת, לא שותה ואינה מכורה לסמים", הוא אומר, "פשוט מעולם לא היה לה מישהו שילמד אותה לקרוא. היא החלה לספר לי כמה קשה עבורה למצוא עבודה בלי לדעת לקרוא. היא סיפרה שכל כסף שהיא מקבלת ברחוב, היא משתמשת בשביל ספרי אוריינות, לפני שהיא קונה לעצמה מזון. זה פשוט ריסק אותי. לי יש הורים שיכלו לספק לי את כל מה שרציתי, ולאיימי ג'ו לא".

לאחר שסמית' גילה את סודה של איימי ג'ו, השניים לא רק יושבים לאכול ביחד, אלא שסמית' מלמד אותה לקרוא. הוא משאיל ספר מהספרייה פעם בשבוע, קורא אותו יחד עם איימי ג'ו, ובמהלך השבוע היא מתרגלת בעצמה. סמית' כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "הפוסט הזה הוא לא בשביל שתרחמו על איימי או שתשבחו אותי. רציתי לחלוק את הסיפור הזה בשביל שאולי זה יוביל למישהו שיחליט לעשות משהו טוב למישהו אחר. יש הרבה אנשים כמו איימי ג'ו, למרות שלא כולם חסרי בית, מורעבים או פגועים. זה יכול להיות מישהו מהמשפחה שלך או אחד החברים שלך. לעזור למישהו יכול להיות דבר פשוט כמו להגיד שלום ולחייך. אני בר מזל שאני מסוגל לעזור גם כספית, וזה מה שאני הולך לעשות".

תגיות:פלורידהחדשות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה